Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Flænser


Flænser

Recommended Posts

Ingame navn:
 Flænser 

 

SteamID:
 STEAM_0:0:18618733

 

IRL fornavn:
 Martin

 

Alder: 
17 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Har før været staff inde på en lille minecraft server (ikke noget stort) men derinde var mine primære opgaver at holde
øje med chatten, folk der snød osv og det at jeg har være staff derinde har gjort at jeg har kendskab til de mest basale
kommandoer (ved også hvordan man banner folk, kicker dem osv) men som sagt forrige gange holder jeg mig for det meste til 
1 spil og det er gmod så har ikke rigtig erfaring med andre adminstrative jobs

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff teamet fordi at jeg  er MEGET aktiv på serveren, er flink og imødekommende, ønsker at hjælpe folk hvis de har problemer
og så er jeg også pisse aktiv om natten hvilket der er brug for (hvis du spørg mig) jeg kender selv den der følelse med at sidde på Evo (eksempelvis) om natten og man bare 
virkelig har brug for en staff men man magter på den anden side heller ikke at lave en ban request, har spillet rigtige meget inde på stavox
og så har jeg også bare altid ønsket at bidrage til det community der er, og lige pt har jeg sabbatår hvilket gør at jeg er 
på fra morgen til aften stort set hver dag hvilket giver mig muligheden for at tage en H's masse cases + Være på stort set hele tiden

*Har være staff på minecraft server før (gav lidt erfaring ifht commands osv)

 

*Er sindssyg aktiv inde på serveren

 

*glad og positiv

 

*på stort set hver eneste dag

 

*Er meget lærenem

 

*På om natten

 

*Kan pretty much reglerne ud og ind og selvom min straffehistorik nok er meget lang kan jeg kun sige at jeg har lært af mine fejl

 

*Tar gerne imod kritik (både fra mine  med-staffs og de andre spillere)

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med at tage en masse cases, kan bidrage med højt humør i staff-teamet, kan bidrage med at hjælpe communitiet
og så kan jeg også bidrage til mindre ban requests (Eftersom jeg er på om natten på hverdage hvor folk oftest bryder reglerne) fordi at jeg lige pt ikke laver
noget har jeg mulighed for at være på fra 10 om morgenen til server restart agtig og det er især i de tidlige morgentimer og
sene aftentimer på hverdage at jeg synes der mangler staff og det kan jeg altså bidrage med eftersom jeg ikke laver noget
lige pt. 

 

*Vil virkelig gerne hjælpe til inde på serveren eftersom jeg har spillet på serveren i lang tid og det kunne være fedt endelig at kunne hjælpe communitiet på en mere
effektiv måde

 

*Tar staff cases alvorligt og fjoller ikke bare totalt rundt

 

*Højt humør i staff-teamet

 

*En staff som folk ser som en flink og hjælpsom person

 

*Ønsker at gøre serveren til et trygt og sjovt sted at være for ALLE personligheder

 

*Meget på om natten hvilket der er brug for


*Meget på i de tidlige timer på hverdage hviket der er brug for 


*Hjælpe communitiet så godt jeg nu kan med forskellige ting

 


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Har kendskab med ULX ja og kan de mest basale kommandoer som man ''SKAL'' kunne

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg synes personligt selv at jeg er god både skriftligt og mundtligt dog er jeg nok nødt til at indrømme at jeg er bedst
skriftligt men det ville være endnu en af de fede ting ved at blive staff at jeg får muligheden få at udvikle mig som person


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag:  10:00 - 04:00

 

Tirsdag: 10:00 - 15:50

 

Onsdag: 10:00 - 04:00

 

Torsdag: 10:00 - 04:00

 

Fredag: 10:00 - 04:00

 

Lørdag: 10 - 04:00

 

Søndag: 10 - 04:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Nej ikke af hvad jeg lige kan komme i tanke om men i er altid velkommen til at spørge

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Flænser

 

Du får et +REP fra mig af. Det er på baggrund af 2 primære årsager:

 

1. Det virker til du kan tilbyde at være på, på de senere tidspunkter. Vi har i øjeblikket specielt meget brug for folk der kan tage 22-02 tidspunkterne. (Også den sene eftermiddag og hele aftenen)

 

2. Jeg havde en case med dig her en af de seneste dage, hvor du virkede meget respektfuld over at du ikke vandt din case - altså at du var okay med at du ikke vandt case (Da du manglede bevis - ikke fordi du var forkert i din sag).

 

Jeg har også lige 2 spørgsmål til dig:

 

Hvor har du erfaring med ULX fra? Har du brugt det før? Har du set én bruge det på fx YT? Kender du det fra folk der har skrevet det i deres ansøgninger?

 

Vil du kunne sende et screenshot af antallet af timer du har på gmod inden for de seneste 2 uger ind her? (Du finder det på din steam profil)

 

Mvh Philipwn

Junior admin

 

Edit: glemte at skrive, at da du har skrevet denne ansøgning ca. Kl 2 om natten, viser det nok også at du er parat til at tage de sene tidspunkter.

 

Dog alt dette sagt, så kender jeg dig ikke særligt godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes din adfærd på serveren ikke er optimal, når man gerne vil være staff. Jeg synes, at du har en meget flabede attitude overfor spillere. Derudover så er du også lige vendt tilbage fra et permban, hvor du havde infoleaket noget omkring en spiller - det synes jeg heller ikke er specielt smart.

 

Jeg synes du burde vente med at ansøge som staff.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Beetle skrev:

Jeg synes din adfærd på serveren ikke er optimal, når man gerne vil være staff. Jeg synes, at du har en meget flabede attitude overfor spillere. Derudover så er du også lige vendt tilbage fra et permban, hvor du havde infoleaket noget omkring en spiller - det synes jeg heller ikke er specielt smart.

 

Jeg synes du burde vente med at ansøge som staff.

 

 

Hej Beetle jeg synes nu selv at jeg har en meget neutral adfærd og attitude inde på serveren men jeg sætter pris på din mening/kritik

 

og vil helt klart være mere OBS på hvordan jeg formulere mig selv fremover

3 timer siden, Matti 🐐 skrev:

-Rep
 

- Utrolig flabet
- Du har en sindssyg vindermentalitet, som ikke kommer til at gavne dig, hvis du bliver staff.

Hej Matti ved ikke helt hvor du får den opfattelse fra synes hverken jeg er utrolig flabet eller har en sindssyg vinder mentalitet 

 

Beklager hvis du har opfattet mig sådan

4 timer siden, Philipwn skrev:

Hej Flænser

 

Du får et +REP fra mig af. Det er på baggrund af 2 primære årsager:

 

1. Det virker til du kan tilbyde at være på, på de senere tidspunkter. Vi har i øjeblikket specielt meget brug for folk der kan tage 22-02 tidspunkterne. (Også de den sene efter middag og hele aftenen)

 

2. Jeg havde en case med dig her en af de seneste dage, hvor du virkede meget respektfuld over at du ikke vandt din case - altså at du var okay med at du ikke vandt case (Da du manglede bevis - ikke fordi du var forkert i din sag).

 

Jeg har også lige 2 spørgsmål til dig:

 

Hvor har du erfaring med ULX fra? Har du brugt det før? Har du set én bruge det på fx YT? Kender du det fra folk der har skrevet det i deres ansøgninger?

 

Vil du kunne sende et screenshot af antallet af timer du har på gmod inden for de seneste 2 uger ind her? (Du finder det på den steam profil)

 

Mvh Philipwn

Junior admin

 

Edit: glemte at skrive, at da du har skrevet denne ansøgning ca. Kl 2 om natten, viser det nok også at du er parat til at tage de sene tidspunkter.

 

Dog alt dette sagt så kender jeg dig ikke særligt godt.

Hej Phillip tak for de fine ord jeg kender primært ULX fra YT af ergo har jeg kendskab til det og ved nogenlunde også hvordan det nu engang bruges

og her er et screen af mine timer indenfor de sidste 2 uger (grunden til at der dog ikke er så mange er pga jeg har haft en del arbejde de sidste 2 uger)

Close
Link til kommentar
Del på andre sites

+ rep

Hey Flænser.

Du får et + rep da du er meget flink at snakke med.

Du er meget aktiv og vil det rigtig gerne.

Du skal dog lige arbejde på det med at diskutere med folk, du kan godt have en tendens til at blive ved med at diskutere med folk i OOC.

Det er dog køldet lidt ned her på det sidste så det er jo kun fremskridt;)

Held og lykke.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Flænser

Du er en meget flink fyr men bestemt ikke god til at holde hovedet koldt, når der er noget der går dig på skriver du bare hate beskeder i pms hvilket virker meget umoden af en 17 årig. 

Men udover det er du super flink. 

Held og lykke

//Mvh Gerda

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.