Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mustafa bertil


Rapps

Recommended Posts

Dit in-game navn: Rapps

Spillerens in-game navn: Mustafa bertil

Dit SteamID: STEAM_0:0:424369278

Spillerens SteamID: STEAM_0:0:456092989

Tidspunkt for hændelse: 11:20 ish..

Hvilke regler er blevet brudt: NLR, RDA.

Hvad skete der: Vi raider Kræmmervilly igen, så første gang ude for vidoes perspektiv skyder vi Mustafa inde i hans butik, så skyder vi ham igen ved skiltet foran banken, efter vælger han og løbe ind i Danske bank og arrestere mig og Coolboy.

Beviser: Klip 1, anden gang vi skyder ham. https://medal.tv/clips/35329588/d1337GAK1AJV  Klip 2 RDA'er han os. https://medal.tv/clips/35329577/d1337a31JOmJ og i tilfædet af at i ikke kan se at det er ham, så har jeg vedhæftet et screenshot fra min console.Screenshot_38.png.59fcfc6fa828e7c7d8867b460bc9b94e.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Rapps

 

Jeg kan godt se at spilleren bryder reglerne ved at bryde NLR og arrestere jer i samme raid

Jeg fanger spilleren ingame og giver en passende straf 

Du hører fra mig snarest

 

Update
Spilleren har modtaget en passende straf, og han var indforstået med at han brød reglerne og det ikke var acceptabelt.
Du må have en god dag & tak for din klage

 

// Jenss

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.