Hop til indhold
Stavox

Weed Udregninger.


Vito

Recommended Posts

Jeg har for lang tid siden lavet et excel ark som udregner alt inden for weed produktion. Vi brugte den primært i Gamesense til at holde styr på vores store produktioner. Hvis nogen skulle være interesseret i at lave en E2 med alle udregninger, så hit me up. 
Jeg har blandt andet hvor meget vand der skal bruges, hvor lang tid det tager og diverse omkostninger og profit udregninger. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Vito skrev:

Jeg har for lang tid siden lavet et excel ark som udregner alt inden for weed produktion. Vi brugte den primært i Gamesense til at holde styr på vores store produktioner. Hvis nogen skulle være interesseret i at lave en E2 med alle udregninger, så hit me up. 
Jeg har blandt andet hvor meget vand der skal bruges, hvor lang tid det tager og diverse omkostninger og profit udregninger. 

Måske er det noget jeg vil dybbe min tær i

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Vito skrev:

Jeg har for lang tid siden lavet et excel ark som udregner alt inden for weed produktion. Vi brugte den primært i Gamesense til at holde styr på vores store produktioner. Hvis nogen skulle være interesseret i at lave en E2 med alle udregninger, så hit me up. 
Jeg har blandt andet hvor meget vand der skal bruges, hvor lang tid det tager og diverse omkostninger og profit udregninger. 

Jeg overvejede selv lidt lignende, men mere hvor man skriver hvor mange seeds man har også den bestiller alt deres skal bruges. 

Så det ville være en stor hjælp hvis du vil sende det excel ark  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Maloni skrev:

Måske er det noget jeg vil dybbe min tær i

 

1 time siden, Kasper skrev:

Kunne også være interesseret hvis det er og har allerede lidt erfaring indenfor weed udregninger 😃

 

Send et PM

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.