Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny sniffer!


Kasper

Recommended Posts

Kan huske dette forslag blev forslået for lang tid siden, men kan ikke huske hvad der skete med det. Forslaget går ud på at ændre snifferen så den virker lidt på sammen måde som en fartmåler. Det vil sige at hvis snifferen kommer op på 70%+ kan man højere klikke og så warranter man automatisk personen der ejer basen/ejeren af det weed der er blevet sniffet. Dette vil gøre det meget nemmere for staff's i cases!

 

Håber i kan lide forslaget hilsen Kasper!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Jeg har lavet om på snifferen, så man nu kan låse en måling og efterfølgende lave en warrant via snifferen. Jeg har genbrugt UI'et fra når man er downed, da jeg tænkte det forklarede meget godt, hvad man skal trykke. Man trykker højreklik for at låse målingen, og så har man 30 sekunder til at kigge på en prop/dør på basen, og venstreklikke, hvor der så laves en warrant med udfyldt målingsprocent.

Staff har også visuelle logs til det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.