Hop til indhold
Stavox

Du tyk


Suk Macok

Recommended Posts

9 timer siden, LlamaFR skrev:

Er vi enige om at kun personen selv som f.eks. blev skudt må lave case lol...

Det kommer selvfølgelig også an på om det ødelægger en RP situation, men undre bare mig 😉

Du giver ikke særlig meget context. Skød du en gang member eller en anden?

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, LlamaFR skrev:

Er vi enige om at kun personen selv som f.eks. blev skudt må lave case lol...

Det kommer selvfølgelig også an på om det ødelægger en RP situation, men undre bare mig 😉

 

Vi ser helst at det er personen det går ud over som laver casen, da vi har nogle menuer som åbner "automatisk" for den pågældende spiller. Dette vil gøre vores arbejde meget nemmere. 
Det er dog tilladt for andre at call case på situationer som de mener er regelbrud.

Link til kommentar
Del på andre sites

I tidernes morgen, da jeg var staff. Var der folk der kaldte case, hvor de ikke selv var indblandet i sagen, da deres venner eller lign. havde case straf og/eller ikke kunne skrive '@' ja, det er sket før.

Som Maxx nævner, så gør det dog den pågældende staffs arbejde nemmere, hvis det er den samme person, som bliver skudt der også caller casen.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, LlamaFR skrev:

Bare mærkeligt at en staff sagde at man ikke måtte

Casen var om at der var en der blev cdm'et

Tror du skal give et bedre eksembel på hvad der er sket som Polle skriver.

Det er jo forskelligt fra situation til situation, om du burde kalde case eller ej.

Hvis du ser en person skyde en gang member og det ingen ting har med dig at gøre samt ikke ødelægger RP, vil der jo ofte ikke gøres noget ved det.


Som hoved regel skal du kun kalde case hvis det har noget med dig at gøre. Ellers bare lad personen det blev skudt selv vudere om det var RDM/CDM/RDA eller ej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.