Hop til indhold
Stavox

Træning


Makralen

Recommended Posts

Hvis du træner hjemme, og hovedsagligt kører core øvelser, så læs her https://www.reddit.com/r/bodyweightfitness/

Du kan sagtens blive veltrænet gennem core øvelser. Jeg er dog personligt også meget mere til et fitnesscenter, da du nemmere vil kunne træne styrke der.

 

75% af din fysiske fremtræden kommer fra din kost. Nu kender jeg ikke til din vægt og højde, men hvis du ønsker at tabe dig og blive mere markeret, så sørg for at spis færre kalorier. Undersøg hvad dit ligevægtsindtag er her og spis 500 kalorier under det dagligt. Hvis du derimod er tynd og ønsker at tage på, så sørg for at spis 500 kalorier mere dagligt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, alt afhænger af dedikation. 

 

Vil ikke lave en lang smørre på, hvordan du skal træne, men her er nogle ting til overvejelse:

- Træningsform der passer din dagligdag.

- Kost der er optimal til DIN træning.

- Repetition.

- Muskelrestitution. 

 

Husk, der er ingen der synes at den der tynde sixpack ser godt ud. Hav et kalorieoverskud

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har en rigtig god kost og jeg har virkelig også overvejet fitness 

2 timer siden, Lund skrev:

Hvis du træner hjemme, og hovedsagligt kører core øvelser, så læs her https://www.reddit.com/r/bodyweightfitness/

Du kan sagtens blive veltrænet gennem core øvelser. Jeg er dog personligt også meget mere til et fitnesscenter, da du nemmere vil kunne træne styrke der.

 

75% af din fysiske fremtræden kommer fra din kost. Nu kender jeg ikke til din vægt og højde, men hvis du ønsker at tabe dig og blive mere markeret, så sørg for at spis færre kalorier. Undersøg hvad dit ligevægtsindtag er her og spis 500 kalorier under det dagligt. Hvis du derimod er tynd og ønsker at tage på, så sørg for at spis 500 kalorier mere dagligt. 

Jeg har en rigtig god kost og jeg har virkelig også overvejet fitness, jeg går meget op i kalorier og jeg indtager 1500 kalorier om dagen da jeg ikke kan huske om det er dagligt at man skal indtage 2000 eller 3000 kalorier men jeg spiser så jeg bliver mæt og jeg træner 45 min om dagen men der er jo som sagt mange flere trænings muligheder i fitness så tak for at skubbe mig mere igang med det omkring fitness:)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Olivers lan_ skrev:

Jeg har en rigtig god kost og jeg har virkelig også overvejet fitness 

Jeg har en rigtig god kost og jeg har virkelig også overvejet fitness, jeg går meget op i kalorier og jeg indtager 1500 kalorier om dagen da jeg ikke kan huske om det er dagligt at man skal indtage 2000 eller 3000 kalorier men jeg spiser så jeg bliver mæt og jeg træner 45 min om dagen men der er jo som sagt mange flere trænings muligheder i fitness så tak for at skubbe mig mere igang med det omkring fitness:)

 

 

1500 er ret lavt. Hvad vejer du, hvis jeg må høre? Og hvor høj er du?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/10/2020 den 7:05 PM , Olivers lan_ skrev:

jeg er igang med at træne en hel del her for tiden så jeg ville gerne høre nogen af jer om i kender en god trænings metode til mave og ben da jeg gerne ville have en stabil sixpack istedet for bare at have en flad mave
Tak på Forhånd

præs så hårdt som muligt  hver gang du laver lort det er fantastisk coretræning

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/10/2020 den 7:05 PM , Olivers lan_ skrev:

jeg er igang med at træne en hel del her for tiden så jeg ville gerne høre nogen af jer om i kender en god trænings metode til mave og ben da jeg gerne ville have en stabil sixpack istedet for bare at have en flad mave
Tak på Forhånd

//// https://www.youtube.com/watch?v=DHD1-2P94DI&t=164s&ab_channel=ATHLEAN-X™ ////
Følger du den der i noget tid.... så skal du nok få dig nogle hårde deller 😉
Btw: https://www.calculator.net/calorie-calculator.ht

Link til kommentar
Del på andre sites

Har en kammart der kan lave et helt program til dig 🙂 

Som de andre skriver, så begynd i fitness og få en partner, det vil hjælpe dig i fremtiden hvis din motivation forsvinder 🙂  

Jeg får ca 5000 kalorier ind om dagen, jeg er 1.79 høj og vejer 75kg. 

 

Edit: Folk skriver privat til mig jeg er tyk pga 5k Kalorier :D. Jeg træner 4 gange om ugen <3. 

*Så slipper i for at skrive privat* ❤️ 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Krukke skrev:

Har en kammart der kan lave et helt program til dig 🙂 

Som de andre skriver, så begynd i fitness og få en partner, det vil hjælpe dig i fremtiden hvis din motivation forsvinder 🙂  

Jeg får ca 5000 kalorier ind om dagen, jeg er 1.79 høj og vejer 75kg. 

 

Edit: Folk skriver privat til mig jeg er tyk pga 5k Kalorier :D. Jeg træner 4 gange om ugen <3. 

*Så slipper i for at skrive privat* ❤️ 

 

Hvorfor fuck i helvede vil du æde 5000 kalorier? Ingen æder 5000 kalorier, medmindre man er bodybuilder og vejer 100kg. AALT for meget mad, som vil sætte sig som fedt.

 

Med din vægt og højde, skal du MAKS æde 3100 om dagen, for at bulke. Selv det er næsten i overkanten.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Lund skrev:

Hvorfor fuck i helvede vil du æde 5000 kalorier? Ingen æder 5000 kalorier, medmindre man er bodybuilder og vejer 100kg. AALT for meget mad, som vil sætte sig som fedt.

 

Med din vægt og højde, skal du MAKS æde 3100 om dagen, for at bulke. Selv det er næsten i overkanten.

Jeg har fået af vide jeg skal spise 4500-5000 kalorier om dagen. Er hverken tyk eller tynd, så ved ikke lige hvad der skulle være galt der 🙂 

 

Dog sigen lægen mit forbrændingstal er alt for højt ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.