Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Wittenberg - Unban Request


Wittenberg

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:177938466

 

Hvorfor skal du unbannes: 

 

Hejsa, 11-10-20 20:18 fik jeg ban for "Infoleak (Er banned for det før), utrolig dårlig strafhistorik, utroligt grimt sprog (også banned for det flere gange) + Kig noter". 

 

Jeg ved godt at det her er en meget tidelig Unban Request iforhold til at handlingen ikke skete for mere end 00 dage siden,
For det første er det her ikke en eller anden latterlig undskyldning, Jeg tog det alt alt alt for langt over strejen, og undskylder så utroligt meget til Biolzi, min opførsel har generalt bare været dårlig, på både discord og stavox...


Jeg vil have en lidt bedre grund til at blive banned, 
"Infoleak" Mit infoleak på Biolzi var klart ikke ok, men efter som han selv har været en del af at svine mig og nogen andre til. 

Biolzi skrev i OOC, hans fulde navn, og et link til en hjemmeside til hans firmaer,
Lidt senere bliver der lavet en ban request på ham, og der står det igen...

 

En 3-4 dage senere, kommer jeg op og skændes med Biolzi, Og skriver pænt,(Ingen bandeord eller noget) Om han brugte tid med hans børn, jeg får så ban i 2 dage af "Anders Mat", med grunden "Grimt sprog i ooc omtaler perosnlige ting", 
Efter jeg indså at det var min egen skyld, begynder de andre som jeg sad i call med, (Ingen navne bliver nævnt)  så med at finde hans adresse, Billeder af ham, og af hans børn osv.
Det jeg er lidt forvirret omkring er at, de eneste jeg sendte til ham, som var inde under "InfoLeak" var 2 billeder, Begge 2 fra FaceBook, så vidt jeg ved er der intet galt i at finde folk på FaceBook, 

 

 

Pivert(Biolzi) bliver så invited til det her call som vi sad i, og vi diskuterede i et stykke tid, Vi allesammen snakker grimt til hinanden, jeg skriver så i chatten alt muligt med hans børn osv, samt med et billed af hans børn
Dette er selfølgelig ikke ok, og jeg kan også godt tage en straf for det, Men Biolzi snakker altså også utroligt grimt til de andre i callet, og mig
Ikke fordi det gør en sådan stor forskel, men skal bare pointeres at han selv deltog i dette,

 

 

"utroligt grimt sprog (også banned for det flere gange)"
Jeg går ud fra at straffen "grimt sprog" er det billed jeg sendte,
Jeg kan ærligt ikke huske hvad jeg skrev den anden gang jeg blev bannet for det,

 

 

Dette er en undskyldning til generalt alle på Stavox, og specialt Biolzi, jeg har været et kæmpe svin, og har opført mig mere end dumt
Og dette gentager sig ikke igen, Vil med glæde gerne diskutere inden den bliver afvist eller godkendt.

 

 

Med kærlig hilsen.

Wittenberg💌

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: Infoleak (Er banned for det før), utrolig dårlig strafhistorik, utroligt grimt sprog (også banned for det flere gange) + Kig noter

Navn: Wittenberg

AdminID: STEAM_0:1:73536783 - Mic [junioradmin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 11-10-20 20:18


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Wittenberg skrev:

Det jeg er lidt forvirret omkring er at, de eneste jeg sendte til ham, som var inde under "InfoLeak" var 2 billeder, Begge 2 fra FaceBook, så vidt jeg ved er der intet galt i at finde folk på FaceBook

Som jeg ser det er der overhovedt intet galt i at du sidder og kigger på en spillers facebook, problemet ligger i når du tager informationen og giver den videre til andre, eller sender den til spilleren selv.

 

10 timer siden, Wittenberg skrev:

Pivert(Biolzi) bliver så invited til det her call som vi sad i, og vi diskuterede i et stykke tid, Vi allesammen snakker grimt til hinanden, jeg skriver så i chatten alt muligt med hans børn osv, samt med et billed af hans børn
Dette er selfølgelig ikke ok, og jeg kan også godt tage en straf for det, Men Biolzi snakker altså også utroligt grimt til de andre i callet, og mig
Ikke fordi det gør en sådan stor forskel, men skal bare pointeres at han selv deltog i dette,

Lige meget hvor meget Biolzi har svinet dig eller dine venner til kan det i gjorde ikke retfærdiggøres.

 

Du kan generalt ikke finde ud af at spille på serveren uden at finde en anden person at diskutere med, du er også blevet banned 14 gange og er straffet 67 andre gange (jail, carban osv).

Dig og nogle andre har fundet hans nummer, søsters fulde navn, hvor han bor, billeder af hans børn, billeder af ham, billeder af hans søster, og hans søsters nummer. De informationer har i sendt rundt til hindanden i jeres lille gruppe som du selv nævner også, den han også var blevet inviteret til og i sad og svinte hindanden til.

I har haft ringet til ham og hans søster.

I har sendt billeder af hans hus til ham med trusler som at i fx. ville stene hans hus.

 

Du har sendt billeder af hans 2 børn til ham hvor du skrev:

Spoiler

"Misbruger du dine børn?, hun ser lidt kogt ud"

"Kunne godt se din lille 3 Cm pik inde i hendes lille fisse som ikke engang er kommet ud endu"

 

Derefter ikke mere end 1 dag efter du har modtaget dit ban sender du billeder rundt af en anden spiller, urelateret til denne situation.

 

Sender PM til Mikk med nødvendige beviser, så går jeg ud fra han vender tilbage med svar.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mic, Tak for dit hurtige svar.

Du banner mig med grunden Infoleak, også åbenbart (Banned for det før)

Jeg har ikke været bannet for infoleak før, eller noget lignende, 

Ved ikke lige helt hvor du får det henne 

 

Det med jeg sender billeder af en anden spiller på serveren kan jeg heller ikke se jeg har gjort?

Jeg sendte en tiktok og det var det?

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, Wittenberg skrev:

Hej Mic, Tak for dit hurtige svar.

Du banner mig med grunden Infoleak, også åbenbart (Banned for det før)

Jeg har ikke været bannet for infoleak før, eller noget lignende, 

Ved ikke lige helt hvor du får det henne 

Skal da nok lige få opdateret grunden, du er blevet banned for "Spam ringer spiller + Random caller cases.", der står i din note du infoleakede Mads, men du blev unbanned kort efter så går ud fra det var en fejl.

 

59 minutter siden, Wittenberg skrev:

Det med jeg sender billeder af en anden spiller på serveren kan jeg heller ikke se jeg har gjort?

Jeg sendte en tiktok og det var det?

Har intet med Shujuu/Mathias at gøre.

Men har sendt billedet til Mikk.

Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutter siden, Wittenberg skrev:

Hej Mic, nu når vi snakker om det anyways, hvilket bevis er der blevet brugt til at få mig bannet, i videoen der bliver lagt ud kan du ikke se mig?

 

 

Tror godt du ved hvilket screenshot du er blevet banned for, sender det ikke her, har sendt det til Mikk men kan da  godt lige sende det til dig også...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.