Hop til indhold
Stavox

STAVOX - Nyt Map?


Anders Mat

Recommended Posts

Hej Content krigere

Jeg kan se der ikke var særlig stor succes med mit M82 post. Nu har jeg en ny ide som jeg faktisk har hørt rundt omkring kunne være sjovt at gøre til en realitet.

Jeg ved der er mange som godt kunne tænke sig noget nyt og det er jeg meget enig med.

Jeg har spillet Garry's Mod i rigtig mange år og jeg ved der er en utrolig masse fede Maps rundt omkring. Fx: De gode gamle downtown og lign.. Jeg ville høre hvad jeres holdning var til dette og om det var noget i synes kunne være sjovt at tage med videre 😉

Håber i har en fantastisk tirsdag fordi det har jeg.

- Jeres allesammens SMATSO ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Wittenberg skrev:

Kan ikke se hvorfor i skal bruge endnu en server, når i tydeligvis ikke kan holde 1 server fuld af gangen, hvorfor så gå efter 3 servers? 

Det ville også være dumt, og det er derfor at det ikke er det vi gør.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Anders Mat skrev:

Hej Content krigere

Jeg kan se der ikke var særlig stor succes med mit M82 post. Nu har jeg en ny ide som jeg faktisk har hørt rundt omkring kunne være sjovt at gøre til en realitet.

Jeg ved der er mange som godt kunne tænke sig noget nyt og det er jeg meget enig med.

Jeg har spillet Garry's Mod i rigtig mange år og jeg ved der er en utrolig masse fede Maps rundt omkring. Fx: De gode gamle downtown og lign.. Jeg ville høre hvad jeres holdning var til dette og om det var noget i synes kunne være sjovt at tage med videre 😉

Håber i har en fantastisk tirsdag fordi det har jeg.

- Jeres allesammens SMATSO ❤️ 

Ja der er en masse fede maps men hvis man fx tager downtown er der ikke meget plads til biler som er nok den største del i stavox fordi at det er det alle går efter. Du  ville bruge  timer på at skaffe nok penge til en bil men du vil have svært ved at bruge  den pga der er så lidt plads  - Er i tvil om at 2 BMW M4  kan  køre ved siden af hinanden på de veje

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.