Hop til indhold
Stavox

LAD OS FÅ M82 TILBAGE IND PÅ SERVEREN


Anders Mat

Recommended Posts

4 minutter siden, Lolly skrev:

Kunne være mega fedt, Forstod aldrig hvofor den overhovedet blev fjernet? Var det pga de skulle have alle de nye våben ind og så blev den bare fjernet eller var der en anden grund?

Det var pga. De ny våben 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Maxx0758 skrev:

Ellers tak, det er rigeligt at M14 er på serveren. Nej tak til mere.

Godt nok ikke den samme M14.

 

10 timer siden, Lolly skrev:

Kunne være mega fedt, Forstod aldrig hvofor den overhovedet blev fjernet? Var det pga de skulle have alle de nye våben ind og så blev den bare fjernet eller var der en anden grund?

Jeg er ikke 100, men syntes jeg fik at vide at de gamle våben var ret fucked, ikke bare overpowered, men noget med at skudende ikke registrerede ordenligt og nogle gange blev det registreret som et headshot også selvom det ikke var.

Det skete oftest også at skydende fløj begge veje når en person skød, altså også bag ham der affyrede våbenet.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg tror, at @Trixx kan sende et par klips, hvorfra at I kan tolke, at M82 ikke skal tilbage.

Fordi umuligt jeg skal blive oneshotted af en sniper imens, at en person bhopper baglæns samtidigt med, at vedkommende laver 4000 manøvre i luften så min tazer ikke kan ramme, nej tak.

Du mangler også lige at udpege det er noscope, så det er 100% held om du rammer det skud.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Mic skrev:

Det skete oftest også at skydende fløj begge veje når en person skød, altså også bag ham der affyrede våbenet.

 

Gal hvor har der været mange cases, fordi en eller anden er blevet ramt at vådeskud bagfra. 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg tror, at @Trixx kan sende et par klips, hvorfra at I kan tolke, at M82 ikke skal tilbage.

Trixx skal generelt bare ikke have adgang til våben. Jeg husker den her ene gang hvor trixx skyder efter en med RFB udenfor byen. Og ender med at skyde tværs igennem byen og ramme opk foran danske bank.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne være fedt at få den tilbage men som du kan se på det her klip var den alt for op, Håber at få den tilbage der skal bare være et par fin justeringer. ( Som i kan se når Marcus at give ham 100 armor OG liv alligevel bliv han oneshottet )

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.