Hop til indhold
Stavox

[Solved] ban requests


Lomholt

Recommended Posts

Dit in-game navn:  Lomholt

Spillerens in-game navn:  Bjerne Wong

Dit SteamID: STEAM_0:0:54183897

Spillerens SteamID: STEAM_0:1:124507952

Tidspunkt for hændelse: 00:06

Hvilke regler er blevet brudt: giver ikke en ordentlig grund inden jeg for bøden. 

Hvad skete der: jeg kommer kørende nede fra pd mod spawn drejer til venstre ved spawn og kommer over i den anden vejbane(hvilket jeg gerne må, fordi der ikke er dobbelt optrukket). når jeg er kommet ned til cirkel k hører jeg Bjerne Wong sige jeg skal stoppe. Jeg sætter min bil i bakgear og bakke tilbage og over i den "forkerte vej" fordi der står Bjerne Wong. Han siger så at jeg får en bøde "hensynsløs kørsel" jeg spørge "hvad indholder det" han svarer ikke men hans makker sige " du køre i den forkerte vejbane og jeg er voldspsykopat"????? Derefter bliver jeg arresteret. Jeg caller så case. Flixx teleporter til mig og jeg kommer så over snakker med Bjerne og Flixx. Jeg formor ikke at trænge igennem til hverken flixx eller bjerne, af den grund giver jeg op på casen og det acceptere Flixx.

lille side note til flixx: det ville have gjordt det hele lidt nemmere vis du fik ham Adolf væk da vi stod og var i case, da han i ikke var en del af casen.

Beviser: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg får en grund inden jeg får bøden(hvilket jeg ikke mener er tilstrækkeligt specielt når jeg spørg "hvad indholdet det")og så når bøden er ved at udløbe for et andet mærkeligt for jeg avide jeg har kørt i den forkerte vejbane og jeg er en voldpsypat. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt se at de ikke skal kalde dig volds psykopat, men grundlaget for bøden var hensynsløs kørsel og det forklarer de også til dig i klippet. Så kan ikke rigtig se at betjentene har gjort noget galt efter som jeg heller ikke kan se din kørsel i klippet
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.