Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


WALL·E

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:65282382

 

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne unbannes, da jeg savner at spille inde på Stavox, Jeg fik et perm ban for snart 1+- år siden , jeg forstod ikke helt hvad der skete.  Jeg ønskede på ingen måder at crash serveren men formåede alligevel at gøre det med min bil. Jeg har selv brugt mange timer der inde og stadig vil.  da jeg måske skulle have tænkt mig om. Men igen jeg gjorde en kæmpe fejl, og har taget den permanente ban i mere end 1 år, og jeg savner lidt at spille Garrys mod igen da Stavox var den eneste gamemode/server jeg spillede på daværende  tidspunkt , nu er det noget tid siden og derfor synes jeg at det måske er et godt tids punkt at søge om unban, Jeg forventer ikke en unban men håber det alligvel da jeg savner være inde på serveren, som var en af de første danske server jeg lærte.

Jeg håber på i ville tænke over det da, jeg har ikke gjort sådan noget lignende før inde på Stavox og aldrig har tænkte mig at gøre. Da det ikke er min hensigt at ødelægge noget for nogen. Jeg vil bare gerne hygge mig og spille med mine venner inde på jeres server hvis det er muligt og kan love at der ikke vil komme nogle store problemer med mig. 

Det var det jeg havde sige, håber at jeg  høre fra jer. Det var alt jeg følte mens jeg skrev dette"brev" 😄

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.