Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] unban kirkevej1


kirkevej1

Recommended Posts

SteamID: SteamID:STEAM_0:1:126326253


Hvorfor skal du uvbanes: jeg hvil godt have unban da jeg sys der er en dår grund jeg er blevet bandet for jeg har været i case med kiwi hvor efter vi står og snakker om de ting der nu snakkes om hvor efter han bare går da jeg så sys det var en dårlig måde han gjorde sine ting på vælger jeg efter og skive til ham jeg hvil ligge en staff klage på ham også får jeg så 6 dages ban 

 

og her kan i så se han bare smutter https://medal.tv/clips/34765301/d1337ITPbCPY

Link til kommentar
Del på andre sites

Dav du

jeg havde sagt, hvad der skulle siges. der er ingen grund til at vi står og diskutere. kort sagt, du blandede 2 cases sammen. begge 2 var RDA.
 

1 Case

du hopper ind i deres bil, det skal du ikke gøre, det ved du også udmærket selv. Jeg skulle til at TP til Houston, med hvorfor han bliver ved med at bakke ind i dig. du vælger at råbe vent, og begynde på den anden case. 

 

2 Case
handler om at du købte licenes, betjenten (Houston) står og snakker med borgmester, imens de står og snakker afbryder du deres samtale ved at skrige rigtigt højt, og kalde borgmester et eller andet, halvhjerne eller noget i den stil. hvis det ikke er at forsttyre, er det ihvertfald at provokere politiet. 

 

Efter casen skriver du det her til mig cd905ec9221acd06d51ef3589e9a0969.png
efter det tager jeg den med Jenss, og vi bliver enig om 1 uges ban. 

// Kiwi Z

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg siger til dig vent jeg har noget mere på ham hvor efter jeg hvil gøre det nemmer for dig og så samle det hele i en gang så du ik skulle tp til han 2 gange skam kun for din skyld men stadig forkert gjort at du bare tper væk når vi står og snakker om noget

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, kirkevej1 skrev:

jeg siger til dig vent jeg har noget mere på ham hvor efter jeg hvil gøre det nemmer for dig og så samle det hele i en gang så du ik skulle tp til han 2 gange skam kun for din skyld men stadig forkert gjort at du bare tper væk når vi står og snakker om noget

lige meget hvad, hvordan du synes jeg håndtere casen skal du ikke true med staff klage. du kommer ikke til at få unban, fra min side. 

vi kan vente og se hvad mikk han har at sige.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Kiwi Z skrev:

lige meget hvad, hvordan du synes jeg håndtere casen skal du ikke true med staff klage. du kommer ikke til at få unban, fra min side. 

vi kan vente og se hvad mikk han har at sige.

og mikk svare om 2 mdr elller hva ??

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.