Hop til indhold
Stavox

[Solved] saikoo er en abe


Recommended Posts

Dit In-game navn: BF Hjalte

Spillerens In-game navn: Saikoo

Dit SteamID:STEAM_0:0:96312728

Spillerens SteamID: STEAM_0:0:430347147

Tidspunkt for hændelse: 03:33

Hvilke regler er blevet brugt: RDA OG RDM  

Hvad skete dermig og min ven kørte over på mod pd for at få min bil ud og vi bliver stoppet så jeg løber om bag ved ham og dræber ham han spawner så igen og rdm mig jeg bliver derefter smidet i jail efter jeg kommer ud kommer jeg til at gå ind for an ham og han siger så du skal ikke gå ind foran mig eller ryger du i jail jeg siger så er du bøsse samme tide med at teser mig altså sket med et mellem rum på 0.005 sekunder jeg bliver så jailet af ham han bryder så nrl igen når mig og min ven prøver at komme væk fra jail har dog kun clip af der hvor han jailer mig anden gange 

Beviser: https://medal.tv/clips/34502631/d1337VxUDIOO

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

my bad har ikke været hjem så jeg har ikke rigtit været på altså som man kan se i video siger jeg det jo lige der han arrester mig det er umligt og regarer så hurtigt men og man må da heller ikke arreste mig bare for at siger en grim ting til ham han skal da give en bøde ik arreste mig ? hvis der ikke kan gørers noget ved det så gør det sku nok

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 18/10/2020 den 1:11 PM , badboys hellcase.com skrev:

my bad har ikke været hjem så jeg har ikke rigtit været på altså som man kan se i video siger jeg det jo lige der han arrester mig det er umligt og regarer så hurtigt men og man må da heller ikke arreste mig bare for at siger en grim ting til ham han skal da give en bøde ik arreste mig ? hvis der ikke kan gørers noget ved det så gør det sku nok

 

Beklager for meget sent svar, har glemt alt om requesten her.

Men jo han må godt arrest dig for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.