Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på Plys


Huse

Recommended Posts

Dit in-game navn: Huse

Spillerens in-game navn: Plys

Dit SteamID: STEAM_0:0:147142453

Spillerens SteamID: STEAM_0:0:131154834

Tidspunkt for hændelse: ca. 18:18

Hvilke regler er blevet brudt: spawner seeds inde i vores base og politiet hjælper med at få os raidet.

Hvad skete der: Vi bliver målt med 90-99% weed og vi laver ikke weed. Det som så sker er at Plys har spawnet seeds og fået Jesper Larsen til lige efter at komme og raide os. Og lidt efter de har raidet prøver de sjovt nok at løbe med ind og raide så de kan overtage kraftværket. Beviser: https://medal.tv/clips/34468749/dQ6WmSjAsmWW

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Byggemandbob skrev:

Man kan jo ikke se at han spawner inde i jeres base men uden for den på en skraldespand hvor den så lander foran garage dørene  

I og med han spawner den ude foran vores base og prøver at putte den ned i en skraldespand med formålet at få os raidet, er det ikke okay.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen @Huse

 

Jeg har fået snakket med Plys og han forklare mig at det ikke var ham som spawner seeded, det lå nede i skraldespanden så det man ser i videoen er ham som tager det op derfra.

Plys siger han måske havde video på den person som gjorde det, så hvis finder den video og sender den til mig skal jeg nok lige holde dig opdateret.

 

Tak for din klage, har du andre spørgsmål eller noget skriv endelig til mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.