Hop til indhold
Stavox

[Solved] Den Fede Pingvins Staff Klage


Den Fede Pingvin

Recommended Posts

Dit ingame navn: den fede pingvin
Staff ingame navn: Bob Johnson
Dit SteamID: STEAM_0:0:207335336
Staff SteamID: STEAM_0:1:47963216
Forklar situationen: en af mine venner "Junkie Jones" og "biolzi" har ingame en diskussion hvor biolzi vælger at nævne han er ejer af 5 forskellige firmaer hvor han derefter sender hans IRL navn ind. efter der er gået lidt tid kommer en staff som er "bob johnson" som vælkger at give Junkie jones en straf pga. han skrev i toppen af skærmen på alle "ikke mere diskussion i ooc" eller lign. jeg kan ikke huske det. da jeg så spørger bob johnson vælger han at skubbe mig væk og da han er færdig med at snakke med junkie jones vælger han at gå med det samme uden at give besked på at "biolzi" fik en straf.
Bevis: Skrmbillede_2020-10-07_174809.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Den Fede Pingvin skrev:

Dit ingame navn: den fede pingvin
Staff ingame navn: Bob Johnson
Dit SteamID: STEAM_0:0:207335336
Staff SteamID: STEAM_0:1:47963216
Forklar situationen: en af mine venner "Junkie Jones" og "biolzi" har ingame en diskussion hvor biolzi vælger at nævne han er ejer af 5 forskellige firmaer hvor han derefter sender hans IRL navn ind. efter der er gået lidt tid kommer en staff som er "bob johnson" som vælkger at give Junkie jones en straf pga. han skrev i toppen af skærmen på alle "ikke mere diskussion i ooc" eller lign. jeg kan ikke huske det. da jeg så spørger bob johnson vælger han at skubbe mig væk og da han er færdig med at snakke med junkie jones vælger han at gå med det samme uden at give besked på at "biolzi" fik en straf.
Bevis: Skrmbillede_2020-10-07_174809.png

nu skal jeg lige sige en ting manden sætter et billede op af mig er jeg ligeglad med men han sætter et billede op af mig og min datter 😉 og da jeg skal holde en en fin tone i chatten har jeg slet ikke lyst til at skrive hvad jeg har lyst til og gøre ved ham ved at sætte et billede op af min datter så der er lidt forskel Pingvin 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

På 08/10/2020 den 3:22 PM , Den Fede Pingvin skrev:

fin tone? du sagde at kræmmer ikke turde at møde op og det ene og det andet hvis det er en fin tone? så har jeg ikke lyst til at vide hvad en dårlig tone er 

rip dem omkring dig når du bliver sur 😞

nu mente jeg en fin tone herinde for har slet ikke lyst til at skrive hvad jeg ville gøre ved ham men lad vær med at tud i sejler fuldstændig

Sådan sejler du sikkert | DMI

Link til kommentar
Del på andre sites

På 08/10/2020 den 6:32 PM , biolzi2400 skrev:

nu mente jeg en fin tone herinde for har slet ikke lyst til at skrive hvad jeg ville gøre ved ham men lad vær med at tud i sejler fuldstændig

Sådan sejler du sikkert | DMI

sejler vi? det er jer der caller admin hele tiden hvis der er noget der ikke går jeres vej. måske skulle I bare gå ind på Rockford så slipper admins for 24/7 at komme til jer btw det er sødt du får dine venner til at dislike og like 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Den Fede Pingvin skrev:

sejler vi? det er jer der caller admin hele tiden hvis der er noget der ikke går jeres vej. måske skulle I bare gå ind på Rockford så slipper admins for 24/7 at komme til jer btw det er sødt du får dine venner til at dislike og like 😄

jeg beder dem sgu ikke om at gøre noget så pingvin pis tilbage til dit lorte gang og tud lidt mere 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, ZeNoxXi skrev:

@Bob Johnson har du noget at tilføje her?

 

Ja. Kort tid efter Staff-klagen blev oprettet fik jeg snakket med @Den Fede Pingvin omkring situationen og hvad der skete. 

Jeg kunne fornemme ud fra Staff-klagen, at @Den Fede Pingvin havde misforstået noget i forhold til det med at straffe folk.

Vi fik snakket om det og vi blev enige om hvad der skete og han havde forståelse for hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde.

 

Det skal lige siges jeg ikke har taget hånd om det med infoleak, det gjorde jeg ikke da jeg bestemt mener, at der var en anden staff gjorde det.

Det som jeg tog hånd om var at stoppe diskussionen som tog sted i OOC hvor jeg måtte mute den ene og sige til den anden at det skulle stoppe, efter jeg havde muted den ene TP'er jeg til ham og fortæller det skal stoppe og det forstod han godt, hvor efter jeg selvfølgelig unmuter ham.

De havde fået en advarsel om at de skulle stoppe, der var nemlig en admin der skrev i /admintellall at de skulle stoppe med at diskutere osv i OOC. Det var derfor jeg måtte mute den ene og sige til den anden, at de skulle stoppe med at diskutere i OOC.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.