Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban request - Matti


Matti 🐐

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:420168501
 

Hvorfor skal du unbannes: Halløjsa endnu en gang.
Det er med stor sorg, at jeg endnu engang skal skrive en unban ansøgning.

 

Som mange af jer ved, så har jeg det pisse fedt på Stavox, og jeg har også rigtig mange af mine venner derinde.

Hændelsen fra min side i dag var ikke acceptabelt, dog så troede jeg godt, at @Joergenkunne se, at det var for sjov. 
Jeg kan også se, at det jeg gjorde var i mod reglerne, og jeg er også klar til at tage en straf - jeg ved dog også, at når jeg er på prøveunban, så burde disse tåbelig fejl ikke ske, men dette var en upser. Dagene op til mit ban i dag, har jeg gjort det forrygende. Jeg har været seriøs 100% af tiden, det tror jeg også, at de diverse staffs kan skrive under på.


I ved, at jeg er en seriøs spiller - dog så bliver min handling i dag ikke godtgjort af den grund.

Hændelsen i dag:
Det der skete i dag var, at @Joergen stod i en case med en spiller, som jeg kender personligt. Vi var ved Danske Bank i evocity. Jeg var betjent på daværende tidspunkt. Jeg gik så hen, og arresterede @Joergen. Jeg jagter så en anden spiller, da han havde sagt, at han havde en bombe. @Joergen tp'er så til mig, og tager mig op på Circle K's tag. Jeg prøver, så at løbe ned fra taget, da jeg igen tror @Joergenjoker med mig, da vi også sidder i et discord call sammen. Som I også hører på den video, som jeg har vedhæftet, så kan I også høre på @Joergen, at det ikke var hans intention, at jeg skulle have ban. 

Som sagt, så ved jeg godt, at jeg har gjort noget forkert, men jeg synes dog ikke, at dette særtilfælde skal ende ud i et permban. Jeg er ellers en meget seriøs spiller, som også er vellidt. 

Jeg håber I det mindste, at I vil tage dette op til overvejelse, da jeg virkelig gerne vil have endnu en chance. Selvfølgelig under samme forhold som før altså prøveunban.

Tak fordi, at I har læst min unban ansøgning. Jeg ser frem til at høre fra jer.

// Matti

https://medal.tv/clips/34007825/d1337RMzAQRW

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Matti, du valgte at arrestere mig i en case selv om du godt vidste at du ikke skulle have gjort det. Jeg vil sige at jeg har set at du har spillet seriøst, og du ikke har fået nogen straffe i den sidste uge (bortset fra rda'et). Det som du har gjort er stadig uacceptabelt og det burde ikke ske. Jeg vil tage en snak med kontrolløren omkring din unban request, og du vil høre fra mig eller kontrolløren hurtigst muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 25/10/20, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.