Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flere admins der kan styre unban requests.


Suk Macok

Recommended Posts

Hej.

Mit forslag er at der skal være flere admins der kan styre unban requests.
Da det er lidt træls at man skal vente 2 dage på en simpel unban request.
Efter min mening burde der være svar efter 1 time.

For eksempel hvis en person har fået fejlban (Har selv oplevet det) er det træls
at man skal vente 2 dage før man kan spille igen, når man ikke har gjort noget.

Det kan godt være at dette forslag ikke bliver acceptet, men jeg vil bede om
at dem som nu har permissions til at styre unban requests være lidt mere aktive på forummet.

Hilsen LlamaFR.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så løsning til dit forslag er, at du skal bare brokke dig til den admin som har bannet dig, hvis du synes at de er for langsomme.

Dog så har de nok mindre lyst til så at give dig unban? 🤔

 

lidt ligesom Matti skrev.

6 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg forstår godt din frustration, men der er kun en staff, som har straffet dig, det ligeså også dem, som synes, om du skal  have endnu en chance.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes ikke der burde være flere Staff"s. Der burde tage "Unbanrequests"  da Boris, Opk, Micheal K  og Mikk allerede yder en god service.

Dog er det heller ikke bare lige at tage den de skal jo tjekke op på en rakke ting.

 

Men jeg kan også godt forstå din frustration. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som de andre også skriver, så har vi også et liv udenfor Stavox. Du kan ikke forvente, at der vil blive svaret på din unban-request lige med det samme, da det kræver, at de involverede parter først skal svare, og så skal snakke med hinanden. Der er ligesom først en førende samtale inde på selve requesten, og du får derefter et afgørende svar. Alt det, kan i hvert fald ikke løses på en time eller to.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.