Hop til indhold
Stavox
  • 10

$$ til politiet


Benny
 Del

Spørgsmål

15 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det handler vel om, at påtage sig en rolle, og så tjene penge. Jeg kan godt se ideen, men jeg har lidt svært ved at se det i lange udsigter. Jeg synes måske, at det er lidt for "tamt" at give 1000 kr for at arrestere folk. Jeg tror også, at der vil komme massere RDA cases, fordi betjente nok bare ville arrestere, for at tjene penge.

 

Min mening,

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg tror at den bedre måde at løse problemet på, ville være at have en minimumsløn, og de ting du gør i forvejen, tæller så oveni din normale løn.

Lige nu er det jo sådan at du kun får din løn, ud fra hvor meget hele politiet har tjent i bøder osv.

Det er klart at folk så heller vil give 25k i bøde, end at smide en i fængsel og så ikke tjene noget ud af det.

Så hvis man gør ligesom i virkeligheden hvor alle Politibetjente får en fast løn, så måske gøre det samme her, og så bare beholde bøder osv som det er nu, da folk så nok ville være lidt mere venlig med ikke at smide 25k bøder ud her og der?.

 

Så måske gøre dette, fremfor at lave bøder for arrestation?.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
30 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Jeg tror at den bedre måde at løse problemet på, ville være at have en minimumsløn, og de ting du gør i forvejen, tæller så oveni din normale løn.

Lige nu er det jo sådan at du kun får din løn, ud fra hvor meget hele politiet har tjent i bøder osv.

Det er klart at folk så heller vil give 25k i bøde, end at smide en i fængsel og så ikke tjene noget ud af det.

Så hvis man gør ligesom i virkeligheden hvor alle Politibetjente får en fast løn, så måske gøre det samme her, og så bare beholde bøder osv som det er nu, da folk så nok ville være lidt mere venlig med ikke at smide 25k bøder ud her og der?.

 

Så måske gøre dette, fremfor at lave bøder for arrestation?.

Afk hele natten ez.

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
21 minutter siden, Middi skrev:

Hvis det endelig skulle komme til, at der bliver tilføjet penge i bankboksen for en anholdelse, så bør det komme fra den kriminelles pung.

Så undgår vi at penge bare bliver autogeneret ud fra ingenting, plus det virker som en ekstra straf for den anholdte.

Det var faktisk et rigtig godt forslag!

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
19 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg synes personligt selv, at alle alligevel bare arrestere folk. Nu har jeg spillet i godt 5 dage aktivt, og der har jeg altså ikke været ude for, at have fået en bøde for at undgå fængsel.

Enig, jeg prøvede to gange bare i går aftes, at blive arresteret selvom jeg sagde, at jeg ville betale en bøde på 25k.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • -1

 

Ideen er super fed det er ikke fordi jeg er imod den.

Men det går galt når John og Børge sidder kl 4 om morgenen og arrester hinanden og miner penge på den måde. 

Det kan nok undgåes at folk gør det men der går ikke lang tid før nogle finder en måde at udnytte penge systemet på.

Redigeret af Aske
  • +Rep 1
  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • -1
1 time siden, Aske skrev:

 

Ideen er super fed det er ikke fordi jeg er imod den.

Men det går galt når John og Børge sidder kl 4 om morgenen og arrester hinanden og miner penge på den måde. 

Det kan nok undgåes at folk gør det men der går ikke lang tid før nogle finder en måde at udnytte penge systemet på.

Det kan jeg godt se. Man kunne måske slå det "fra", så det kun gælder når der er et x antal spillere på...

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.