Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Requests - På Brita Nielsen , JEFF PALMER, Cornelius Webber


Plys

Recommended Posts


 

 

Dit in-game navn: Plys

Spillerens in-game navn: Brita Nielsen,JEFF PALMER, Cornelius Webber  

Dit SteamID: STEAM_0:0:131154834

Spillerens SteamID: STEAM_0:1:25739245 SteamID til Brita Nielsen , STEAM_0:0:37653922 SteamID til JEFF PALMER , STEAM_0:0:37569648 SteamID til Cornelius Webber 

Tidspunkt for hændelse: 04:02:05 og 04:02:56 og 04:04:07

Hvilke regler er blevet brudt: gå rundt og lygter på sin bil og 2x proppush,

Hvad skete der: Jeg går rundt og hygger lidt med nogle venner og så siger jeg lige pludselig at de der kaster rundt med ting 

Beviser:  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det er gået vildt for sig.

 

Man kan jo så sige at alle parter er lige gode om det. Jeg brugte physgun til at transporter bilen ja, men jeg bliver stadig RDM'et.

 

Desuden har i ikke lavet andet, end at bryde NLR og RDM'et os hele natten. 

 

Som sagt er vi lige gode om det, vi har bare ingen beviser.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er Jeff Palmer og vil lige "forklare" situationen :D.

Klokken er 3:30ish og der er meget få spillere på serveren.

Det hele starter med en blanding af RDM og NLR fra begge parter, hvis man kan kalde det det.

Det er svært at sige hvem der har startet, jeg vil ihvertfald ikke pege fingre (men det er jeg sikker på at den anden part vil være hurtige til at gøre.)

Der går et par minutter med lidt frem og tilbage RDM, hvor vi så begynder at prop climb/prop kill/prop block.

Vi er selvfølgelig klar over at det IKKE er tilladt, men det er sent på natten og der er meget få spillere online (og jeg tror alle online var med i "konflikten.")

Derfor vælger vi at se bort fra reglerne for at have det lidt sjovt.

 

Den anden part ser åbenbart ikke dette som sjovt, som vi finder ud af efter nok 10 minutter af denne konflikt.

Vi fortsætter dog, siden de også har givet meget tilbage (jeg blev f.eks. prop blocked i spawn og spawn killed mange gange.)

 

Plys, Silas, Staurex, MAXTHEBEAST, (tror jeg han hedder?) mm. har desuden brugt det meste af dagen, på at bryde stort set alle regler der er at finde.

 

Jeg er godt klar over at en wall of text ikke er lige så meget bevis som en video, men et 6 sekunders klip fra midt i konflikten viser heller ikke meget.

 

:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Plys, @scrollzz & @Bazilla10

Som man kan se i videoerne har i tydeligvis brudt reglerne, men hvis du @Plys og Silas går og skyder dem tilbage, viser i som sagt intet tegn til det skal stoppes. Og derefter kører med på legen. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange der var inde, men hvis i kun var jer inde, kan jeg godt forstå de hygger lidt rundt, eftersom i viser tegn til at være med til "konflikten"

 

Men til jer @scrollzz & @Bazilla10 

Til en anden gang, hvis i evt. har lyst til at lege lidt rundt osv. spørg de personer der er inde, hvis det i det her tilfælde var Silas og Plys. Om de har lyst til at RP eller om de ikke har noget imod at de går rundt og trolle, istedet for at "gå ud fra" at de var med på legen. 
Tænker ikke jeg gider uddele nogen straffe andet en verbal advarsel til alle parter. Da alle i bund og grund var med til det.

Hvis andet information skulle være nødvendigt at inkludere, kommenter på den her "Banrequest" og hvis ikke der er nogen der svarer inden for i aften lukker jeg banrequesten

// Jenss

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er mig der står oppe på bordene som du kigger på, men ikke mig der står og proppusher, som du kan se hvis du kigger ordentligt efter.

Det her var efter at serveren var gået fuldstændig off the rails og folk VDMede og RDMede i spawn.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Plys efter som klokken også er 4 om natten og der er ingen staffs på, bliver der tit lavet lidt sjov og brud på regler, dog hvis folk vil RP'e skal alt trolling stoppe. Men har 3 spørgsmål til dig.

1. Sad du og Rp'ede og spillede med Silas1?

2. Hvorfor opsøger du dem hele tiden, og ikke bare går væk og laver noget andet.
3. Bedte du dem om at stoppe, altså prøvede du selv at stoppe handlingerne?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.