Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tilføj regel mod copbait


Metro
 Del

Recommended Posts

Jeg er enig om at det er pisse irriterende at folk gør det.

Kunne dog godt tænke mig en løsning på det, som ikke involverer at lave regler mod cop-bait.

 

Specifikt tænker jeg dog at grunden til at den base på dit billede var et problem, er fordi den praktisk talt var umulig at raide, fordi raid indgangen var alt for lang. Det er jo også imod reglerne, så det har jeg også informeret dem om, at det skal ordnes.

RD1zOnA.png

 

Selvfølgelig er det ikke en løsning på hele problemet, men blot en løsning på den specifikke situation.

 

Cop-bait er generelt svært at definere, og der er mange der før har forsøgt at argumentere for, bare det at have KOS skilte, er en form for cop-bait. Det er jeg uenig i, men kan sagtens forstå hvorfor folk føler det sådan. Derfor vil jeg som sagt meget gerne undgå at have en regel imod det, så vil meget gerne høre jeres feedback.

 

Hvis det rent faktisk er fuldstændigt umuligt at finde på en løsning, kan vi selvfølgeligt blive nødt til at tilføje reglen igen, så vi undgår at folk får høreskader...

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

@EmoylyAltså man kunne evt tilføj noget i stil med det Matti skrev, da det faktisk ville være dejligt at der ikke er så mange KOS baser i byen.

Men altså det der nok er mest træls, og som sker ofte nu hvor reglen er væk, er at folk laver vilde KOS baser som lige...... er på grænsen til at være ulovlige, og så kalder de 112 hele tiden for at meget simpelt bare at spilde politiet`s tid og så de kan skyde dem igen, og igen.

Så jeg tænker lidt, enten gøre noget omkring KOS, da det er ret træls fordi at det bliver misbrugt meget i forbindelse med Copbait.

Eller så måske lave (selvom jeg godt ved at byggeregler i forvejen er ret stramme), nogle mere strammere, og "specifikke" regler omkring base og raid-indgangs design?.

 

Det var mit input, måske har nogle en bedre idè, men det kan være at dette måske kan løse det?.

Redigeret af Sekondløjtnant Sand
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Emoyly skrev:

Jeg er enig om at det er pisse irriterende at folk gør det.

Kunne dog godt tænke mig en løsning på det, som ikke involverer at lave regler mod cop-bait.

 

Specifikt tænker jeg dog at grunden til at den base på dit billede var et problem, er fordi den praktisk talt var umulig at raide, fordi raid indgangen var alt for lang. Det er jo også imod reglerne, så det har jeg også informeret dem om, at det skal ordnes.

RD1zOnA.png

 

Selvfølgelig er det ikke en løsning på hele problemet, men blot en løsning på den specifikke situation.

 

Cop-bait er generelt svært at definere, og der er mange der før har forsøgt at argumentere for, bare det at have KOS skilte, er en form for cop-bait. Det er jeg uenig i, men kan sagtens forstå hvorfor folk føler det sådan. Derfor vil jeg som sagt meget gerne undgå at have en regel imod det, så vil meget gerne høre jeres feedback.

 

Hvis det rent faktisk er fuldstændigt umuligt at finde på en løsning, kan vi selvfølgeligt blive nødt til at tilføje reglen igen, så vi undgår at folk får høreskader...

 

KOS alene er jo en invitation til at betjente skal raide din base. Så jeg føler ikke der er nogen grund til at stå i sin base og bare skyde ned i jorden eller ud af deres små (lovlige) skydehuller for at få politiets opmærksomhed.

 

Folk cop baitede også før at det var tilladt, men det var trods alt lidt mere dæmpet end det er nu. Man mister hurtigt lysten til at spille som betjent når den base man raidede for 5 minutter siden, begynder at lave skyde lyde igen, og PM/Advert/CR til politiet og skrive de er nogen tøsedrenge osv.

 

Samtidigt ønsker jeg også at der laves begrænsninger på mængden af skilte man kan lave, og man kunne evt. gøre det til en regel at KOS skal skrives med 2D3D textscreen, så man undgår at blive nakket pga. sorte skærme (som du selv oplevede i går).

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Metro skrev:

Samtidigt ønsker jeg også at der laves begrænsninger på mængden af skilte man kan lave, og man kunne evt. gøre det til en regel at KOS skal skrives med 2D3D textscreen, så man undgår at blive nakket pga. sorte skærme (som du selv oplevede i går).

Helt enig. Dog bør vi måske oppe begrænsningen på 2D3D screens, da det jo bliver lidt bøvlet hvis man har mere end én dør.

 

29 minutter siden, Middi skrev:

Notér alle navne på personer der er med i den bygning. 

Bliv ved med at finde dem i byen og arrester dem. Problemet skulle gerne være løst indenfor 2-3 arbejdsdage.

Tror også at det er en af de bedre løsninger. Hvis folk lærer at de ryger i fængsel når de cop-baiter, tænker jeg da også folk stopper...

Link til kommentar
Del på andre sites

Copbait? Neeeej, elsker når folk laver 50 nødopkald med at de sælger weed og den der kommer længst ind får 100k. 

2 minutter siden, Store skrev:

Copbait? Neeeej, elsker når folk laver 50 nødopkald med at de sælger weed og den der kommer længst ind får 100k. 

Og folk der laver nødopkald om Kos base når de selv ejer den plus når de pdraider🍺

Redigeret af Store
  • Slange! 3
Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Store skrev:

Copbait? Neeeej, elsker når folk laver 50 nødopkald med at de sælger weed og den der kommer længst ind får 100k. 

Og folk der laver nødopkald om Kos base når de selv ejer den plus når de pdraider🍺

Da jeg skrev at jeg ville give 100k hvis der var nogen der kunne komme ind i min base var det fordi jeg ville teste den og finde ud af hvor den havde styrker og svagheder

  • Stop dig selv 6
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.