Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Kulmanden


Kulmanden

Recommended Posts

 

TITEL: Dit ingamenavn

 

In-game navn: Kulmanden

SteamID: STEAM_0:1:427218022

Alder: 14,5

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? jeg vil gerne være en del af ledelsen fordi jeg kan tage ansvar har også været rigtig meget politi på severn og andre server så ved got hvad man skal. jeg kender server reglerne og færdselsloven godt. jeg tager også mit arbejde sariøst, men nogen gange skal man jo også have det lit sjovt. jeg vil sørge for at vi for et godt sammenhold og at betjentene tager deres arbejde seriøst.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? jeg er næsten lige meget betjent som tyv.... jeg er også meget online over 30 timer om ugen og bruger cirka 12 af timerne 

som betjent da jeg godt kan lide at være betjent. men nogen uger kan jeg ikke være så meget på man kan jo ikke være lige meget på vær uge.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? mit mål som vicerigspolitichef vil være at få en politi styrke der ikke troller og laver mos, men som automatisk laver godt rp.

og at de laver deres arbejde i stedet for at rende rundt og lave alt muligt andet en deres arbejde.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? jeg tror ikke der er noget andet jeg kan bidrage med som andre ikke kan, men som sagt har jeg noget erfaring i lommen jeg kan bruge som kunne være nødigt. og som andre nok også kunne lære af. jeg kender også godt systemet da jeg har være politi betjent før som sagt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

nej ikke lige nu 😄

Redigeret 8. Februar af Bimse👌

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.