Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]John Hudson


John Hudson

Recommended Posts

In-game navn: John Hudson

SteamID: STEAM_0:0:8697135

Alder: 31

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg vil gerne være en del af ledelsen, da jeg har tidligere erfaring som vicerigs. samt vil kun få mere styr på dem som er politibetjent samt bygge min ejen styr op uden nogen af dem der ikke kan finde ud af at køre

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? P.t. kan være på flere gang om dagen og har ikke noget max tid for at være online

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Jeg vil gerne opnå at oprette en styrke som holder sammen og ikke køre af lort til eller mic spammer radioen hele tiden

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg kan bidrage med min tidligere erfaring som vicerigs, samt håbe at få flere betjent ind som kan finde ud af at rp samt hold styr på borger i byen

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, men håber jeg en af dem i vælger.
/
John Hudson

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.