Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Kate


Knækbrød

Recommended Posts

In-game navn: Kate

SteamID: STEAM_0:0:235169035

Alder: Jeg er 14 år gammel (12 / 10 - 05)

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg tit spiller som betjent. Jeg er en fantastisk leder, som kan tage sjov og kan holde hovedet koldt i alle tænkelige situationer. Jeg spiller så meget så muligt at spille som indsatsleder og fremfører en fantastisk styrke, men det er lidt svært nogen gange, fordi det altid er optaget. Som leder vil jeg lave en rigtig god styrke og noget fedt RP. I følge mig selv, vil jeg sige jeg er meget erfaren betjent, da jeg tit spiller som det. Folk kalder dog meget case på mig, men det viser sig cirka 75% af gangene, at det er dem der har lavet en fejl.. Jeg tilstår gerne hvis jeg selv kan se jeg har lavet en fejl og vil gerne modtage mine straffe for det også hvis det er demote fra ledelsen.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?: Jeg er betjent omkring halvdelen (+-) om dagen. Jeg elsker at være betjent, fordi man oplever nogle fede RP situationer, hvor man fx bliver kaldt ud til et selvmordsforsøg, som her i går (20 / 05) Som skrevet i ovenstående svar, spiller jeg meget som indsatsleder, men det er lidt svært når det hele tiden er optaget. Jeg vil primært spille på Rockford og få lavet mig en rigtig god styrke derinde.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Jeg vil gerne opnå at få trænet en masse betjente (som ikke er så gode) til at blive de bedste betjente. Jeg vil skabe en god styrke og få opnået noget federe RP. Jeg kan som skrevet ovenstående holde hovedet koldt i alle utænkelige situationer, hvis det går galt, kører jeg bare væk, og logger måske af imens.. Så er jeg sikker.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?:  Altså, jeg er god til at se sagerne, jeg vil gerne sørge for, at få den bedste styrke. Jeg kender lidt af alt det der med rangs, da jeg har en onkel som er betjent.

Jeg spiller jo også som Borgmester (Sjældent) hvor man selv kan bestemme hvem man vil have som P.E.T Agenter, det er jo nogenlunde det samme system fordi man kan vælge at sætte whitelist på.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Det er ikke alle aftner jeg kan være online, da jeg tit får lektier for.. Om mandagen, er jeg heller ikke hjemme om aftenen, da jeg går til spejder (Har været det i 6 år 🙂)

Ellers ikke andet end at jeg kan få voicecracks og kan derved lyde lidt sjov engang imellem 🙂

 

Jeg har været tidligere vicerigs, og mine fejl, dem begår jeg sandsynligvis ikke igen, da jeg har prøvet konsekvenserne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.