Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban request - Matti


Matti 🐐

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:420168501

Hvorfor skal du unbannes: Som I nok ved, så er jeg blevet banned for "Stun stick abuse + eks staff syndrom". For at være ærlig, så var jeg bare en kæmpe klaphat, og jeg tænkte mig oprigtig ikke om. 
Det var en sen aften, hvor både @Jaxu og jeg sad og trollede, dog så var mit 'trollmeget værre end Jaxus. 
Jeg ved selvfølgelig godt, at mine handlinger var forkerte, men det gør det selvfølgelig ikke undskyldt.

Dog så vil jeg også sige, at jeg opførte mig modent under casen, og jeg kunne godt se, hvad jeg nu engang havde gjort forkert. Det håber jeg også, at @Philipwn & @Joergen kunne se. 
Hvis jeg får chancen for at få unban, så vil dette ikke ske igen. 

Jeg håber også, at I alle ved, at jeg oprigtig godt kan finde ud af at være på serveren.

Undskyld for min opførsel.


// Matti

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Matti, denne besked er skrevet af mig, men under gennemlæsning af @Joergen.

 

Før regelbruddet

Vi sad i et discord opkald med en masse andre på Stavox discorden. Du havde tidligere kørt ind i en bil 2 gange bevidst uden grund, som du fik Carban for. Under den case havde sagde du, at du havde kørt ind i ham 1 gang, som du viste klip på (Du stoppede klippet lige efter du havde kørt ind i ham den enkelte gang. Jeg fik afvide af anklageren at du havde gjort det 2 gange. Han viste mig et klip, hvilket tydede på at du udelukkede informationer, som var derfor du fik et forholdsvis langt carban på 1 time. Senere efter den sag, siger du på et tidspunkt i discord opkaldet "Philip, jeg håber du ikke spectater mig!". Jeg sukker og begynder at spectate dig.

 

Under regelbruddet og casen

Da jeg spectater dig, ser jeg at, du slår utallige mange med stunstick, samt dræber en tilfældig der står AFK med stunsticken (via. højreklik). Du slår blandet andet en helt tilfældig højt op i luften med stunsticken. Han stod oppe på en prop hvor du slår ham nedefra. Ham som du slår højt op i luften kalder derefter case som: "Jobabuse + CDM" (du havde intet med CDM'et at gøre). Da jeg tager fat i dig, er joergen også inde over det. Vi snakker med dig, og du er meget venlig. Du ender så i samme discord opkald som mig og Joergen (Vi havde skiftet rum). Vi snakker om din straf, hvor du blandt andet siger "Jeg kommer aldrig til at spille herinde igen" (Ude af context skal det lige siges, at du ikke snakkede om at få perm). Du sagde også noget om at du gerne ville have et ban længere end Kjeld? Det var vidst nok noget med at det var på nogle måneder. Vi valgte at give dig permban, da det var ret slemt det du gjorde. Vi sagde til dig, at du bare skulle lave en unbanrequest, når du følte at du var klar igen. Det skal lige siges at det var mig og Joergen der fandt på straffen, men det var mig der stod for den endelige beslutning.

 

Konklusion

Det var 8 dage efter din opsigelse som staff. Du burde godt have vidst at det var dumt, men jeg er bestemt glad for, at du ser det nu. Man kan selvfølgelig have en mærkelig dag, hvor tingene går galt. Du har haft ban i ca. 1 måned og 8 dage (udfra hvornår denne besked er skrevet), og det virker til du har forstået at det var dumt. Både mig og Joergen ser klart en mulighed for unban, men det vil jeg hurtigst muligt tage en snak med Mikk om. Jeg kontakter ham med det samme, og så burde der være et svar på denne unbanrequest inden alt for længe.

 

Hvis du har noget at tilføje er det helt fint 🙂

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 10/7/20, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.