Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Plys


Plys

Recommended Posts

 

 

 

 

In-game navn: Plys 

SteamID: STEAM_0:0:131154834

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?   Jeg elsker at være politibetjent, men for ofte har jeg en indsatsleder og som ikke kan finde ud af sit arbejde og Jeg har meget erfaring som politibetjent, og jeg har en masse timer inde på serveren og så bliver jeg også  Bliver tit bare demoted uden en gyldig grund og Jeg er altid klar til at hjælpe mine kollegaer når de har brug for hjælp og jeg er også altid på radioen, 

 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Alt for ofte, bruger rigtig mange timer som politimand, og Jeg vil gerne have de ekstra redskaber som man får som vicerigspolitichef, 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?  Det som jeg vil opnå er, en politistyrke som gør et godt stykke arbejde 

 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Vil gerne bidrage med en masse viden da jeg har være vicerigspolitichef

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har ikke nogle sygdomme eller andet 

  •  

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.