Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Hizlau Johnson


Hizlau

Recommended Posts

In-game navn: Hizlau Johnson

SteamID: STEAM_0:1:209682807

Alder: 16 år

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg vil gerne få politistyrken til at bestå af motiverede betjent, som gerne vil deres arbejde, og som gør det ordenligt. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er ofte på serveren, jeg spiller som regel 2-5 timer om dagen, alt efter hvor mange lektier der skal laves. Jeg spiller ofte betjent, og jeg er begyndt at spille som betjent mere efter jeg har fået købt min bil. Jeg synes der er for lidt RP i at lave weed, og derfor spiller jeg mere betjent. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne gøre så politistyrken består af betjente som tager deres job seriøst. Jeg ved at det er et spil, og der skal være plads til sjov, men det skal ikke gå ud over andres RP, og serveren skal stadigvæk have orden i sig. Jeg vil gerne prøve at få politistyrken til at gøre andet, end at stå i spawn og tage fartmålinger, så der kommer noget mere RP mellem politi og borger. Jeg vil gøre så politistyrken bliver mere koordineret, så de kommer til at arbejde mere sammen, også udover dem man snakker på Discord med. 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan komme med idéer til hvordan man får skabt mere RP på serveren, og hvordan man motivere betjentene til at indgå i RP mere. Jeg vil få politistyrken til at gøre andre ting end roadblock og patrulje. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 25/09/2020 den 9:34 PM , Philipwn skrev:

Ser dig dog ikke helt vild ofte som betjent.

Har skulle betale et lån af, og ville helst ikke have en pung med 0 kr i, så brugte det meste tid på at lave penge i de sidste uger. Har fået nok penge nu

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kate skrev:

+REP

 

• Skide flink

• Kompetent

• Moden 

• Ser dig ærligt aldrig komme i case imens du er politi

 

Takker 

1 minut siden, Kate skrev:

• Din gamle lærer er sq sød nok  

Når du har fået hende nu?

Kan hun huske mig?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Hizlau skrev:

Når du har fået hende nu?

Kan hun huske mig?

Dog ikke endnu, men vi har fået en lille snak omkring hende og med hende via noget video noget 🙂 Det gjorde vi sagen, da min tysklære stoppede.

Lige nu, Kate skrev:

Dog ikke endnu, men vi har fået en lille snak omkring hende og med hende via noget video noget 🙂 Det gjorde vi dagen, da min tysklære stoppede.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.