Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Pikachu12


Pikachu12

Recommended Posts

In-game navn: Pikachu12

SteamID: STEAM_0:0:68485251 

Alder: 15 år 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

 jeg skal være en del af ledelsen fordi at jeg ikke bare tænker på penge men tænker på at have en god styrke og at dem som ikke kan finde ud af jobbet og misbrug og de forskellige redskaber som man får for jobbet ryger ude og dem som faktisk vil tage jobbet seriøst får det i stedet

jeg vil også gerne være en del af ledelsen fordi jeg godt vil have at min styrke er seriøs om det de ting de gør og ikke bare kører rundt og Tjener pengene for at lave ingenting men faktisk gøre det som de er ansat for

 

Jeg synes også selv at jeg er rimelig god til at have mange bolde i luften

som jeg synes er en god ting at kunne hvis man skal være en del af ledelsen 

 jeg kan næsten alt fra færdselsloven på Stavox 

 jeg synes os som person at jeg er super imødekommende og ikke bare er inkompetent og tænker kun på at tjene penge men tænker på at få skabt noget fedt RP på serveren 

jeg vil også gerne være en del af ledelsen fordi 99% af tiden jeg er inde på Stavox bruger jeg som betjent

 

jeg har også De seneste par gange jeg har været på job opleve at kollegaer snakker grimt til borgerne og deres egen kollegaer for de mest ligegyldige grunde hvis jeg bliver vicerigspolitichef og jeg finder ud af at jeg har nogen i min styrke der går og snakker grimt om andre er det direkte fyringsgrund

 

Jeg skal også være en del af ledelsen fordi at jeg har rigtig meget erfaring i fivem nu hvor jeg os har være vicerigspolitichef på en server ved navn Nitro hvor jeg havde en politi styrke på 12 spillere servern havde omkring 20 til 30 spillere dagligt Så der var mange ting at lave og det skal så lige siges at jeg ikke længere er vicerigspolitichef på server fordi den lukket ned for nylig fordi ejer ikke længere havde tid til at køre serveren

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?  

Jeg er online omkring tre til fire timer dagligt når jeg er inde på serveren bruger jeg omkring 99% af tiden på at være betjent da jeg p.t. ikke synes der er så meget andet spændende at lave inde på serveren

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne opnå det af få nogle betjente der ikke giver bøder for de mest latterlige begrundelser jeg vil os forsøge at for en styrket der vil borgerne det bedste og en styrke som kan tage ansvar for deres egne handlinger generelt bare få en stykke som virkelig vil det her Jeg synes også det er vigtigt at vi har god samarbejde i styrken at hvis vi får et nødopkald om raid at vi ikke bare stormer ind men ligger en plan for hvordan vi skal komme ind hurtigst muligt og få arresteret raiders

 

hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

jeg kan være seriøs omkring mit job og så er jeg imødekommende fået nye og gamle spillere er en person som aldrig snakker grimt og altid glad og i godt humør har mange talenter fx at jeg er god til at holde hovedet kold i meget den pressede situationer hvor der er pres på f.eks. hvis det er at vi har fået et nødopkald om raid ud i MTL og vi på samme tidspunkt også har fundet ud af at der også er PD raid i gang vil jeg nemt kunne fordele opgaverne op så vi har betjente på begge steder

så her til allersidst synes jeg selv at jeg er super god til at holde mange bolde i luften

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har ikke noget andet at sige end tak fordi du gad at bruge tid på at læse min ansøgning Det sætter jeg super meget pris

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.