Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]DEAGLEMEISTER


DEAGLEMEISTER

Recommended Posts

In-game navn: DEAGLEMEISTER

SteamID: STEAM_0:1:64211367

Alder: 15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg vil gerne være en del af ledelsen, da jeg har tidligere erfaring som vicerigs. Jeg har nu været vicerigs 2 gange, og derfra har jeg fået mange oplevelser, både negative og positive. Jeg ved hvordan en styrke fungerer, og hvordan man håndterer den. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? P.t. går jeg på efterskole og kan derfor kun være på i weekenden, hvilket godt kan gøre det lidt problematisk. Jeg vil være så aktiv som overhovedet muligt. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Jeg vil gerne opnå at oprette en styrke som holder sammen, og kan finde ud af at fungere som et hold. Jeg vil også gerne lave en politiskole, som skal fungere bedre end den tidligere. Jeg vil alt i alt bare, gerne have en styrke som skal køre på skinner. 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg kan bidrage med min tidligere erfaring som vicerigs. Jeg kan derudover bidrage med mit/min høje energi- og overskud. Jeg vil altid give en chance til hver en person, som vil være med i styrken. Jeg vil også gerne styre styrken med en hård hånd, som skal slå ned på de fejl, som betjente kan begå. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej. Men super god dag, og her får i en glad Vlado med på vejen 😉 

 

szN-pqv2BlI-1456730938 (1).jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Jenss skrev:

For satan Døllemeister din lille korthårede skattebasse

Du får selvfølgelig også et lille +REP

- Ret kompetent betjent

- Tidligere vice

- I like ur cut G

- Ret seriøs når det kommer til stykket

Held og lykke min lille ven

// Jenss

 

40 minutter siden, Madsldr_ skrev:

+REP

Tidligere Staff.

Kan Reglerne.

Gode "RP" scenarier.

 

Held og lykke 💙

Åååårggh ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.