Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Byggemanbob


Byggemandbob

Recommended Posts

In-game navn:  Byggemandbob

SteamID: STEAM_0:0:512280987

Alder: 13 bliver snart 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? 

Jeg syntes jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg tit er betjent og jeg syntes selv jeg har god erfaring med at være betjent. Jeg kommer tit i case men nok 75% ud af 100% vinder jeg casen. Jeg ved godt jeg har lidt jobban fra betjent men jeg er begyndt at tage mig sammen og gøre mit politiarbejde mere seriøst og gøre byen sikker.

 Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er online hver dag jeg er tit betjent men ja har ikke været betjent i en uge cirka. Men jeg er begyndt igen. Jeg har 675 timer på gmod. Halvdelen er nok hvor jeg har været betjent. Jeg har også nogle pligter som at skulle slå græs for min mor 1 gang om ugen det tager cirka 2 timer.

 Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Mit mål er at få samlede en kvalificeret styrke med kompetente betjente og at det bliver taget seriøst og som ikke troller eller laver ting de ikke skal. Jeg vil også gerne opnå at vise andre hvor fedt det er at være betjent men også spændende. Jeg håber jeg kan gøre flere betjente bedre til at gøre sit arbejde og mere kompetente og som tager sit job seriøst og ikke troller eller noget lignende. Også selvom der ikke er vice på. 

Generelt bare lave en god og kvalificeret styrke.

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg ved ikke om jeg kan bidrage med noget andre ikke kan men jeg vil selv sige at jeg har meget erfaring med at være betjent. Jeg synes det er vigtigt at alle føler sig godt behandlet og alle syntes det er sjovt. 

Jeg vil selv sige at jeg er en retfærdig person som synes det skal være sjovt at være betjent.

Men også skulle kunne tage kritik fra andre betjente og lære af dem 

Jeg er også god til at holde hovedet koldt når det skal være. 

 Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Jeg skal til at gå med aviser fra i næste uge af det tager lige 1-2 timer af.                                                                                                                                                                                                                    Men efter kommer jeg hjem og spiller en hel masse gmod. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

Først og Fremmest vil jeg sige at -REPPE andre for at selv at kunne komme op er ikke vejen frem!.

Det spiller også en rolle Når du skriver " 13 snart 14 " du kan lige så godt bare skrive du er 13. Snart er et meget bredt begreb. 

  • Umoden
  • Partisk 
  • Dårlig attitude
  • Uegnet til magt 

Håber du vil tage mit Feedback til dig!. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.