Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Kaistar


Kaistar

Recommended Posts

Laver sgu lige min klassiske ansøgningsform. En "In character" ansøgning. 

Hvis Bimse eller andre fra ledelsen vil have en out of character ansøgning så kan jeg også lave sådan en.

Ingame navn:
 Kaistar

SteamID:  STEAM_0:0:79267068

Alder: 17

 

Hvorfor skal du være en del af ledelsen?

Jeg er en betjent der har en del år i denne karriere. Mit speciale er som færdselsbetjent, dog har jeg også kompetencer indenfor skudepisoder og gidseltagninger. Dog har jeg det sidste stykke tid haft en lille pause fra jobbet grundet de svære hændelser jeg har været ude for på arbejdspladsen. Dog trods den mindre pause fra arbejdet mener jeg selv at jeg stadig har hvad der skal til for at komme tilbage til min gamle lederstilling.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg har desværre ikke været så meget online på det sidste grundet en masse ting (I smider bare en besked hvis I vil vide hvad). Dog forventer jeg langsomt at komme mere og mere på. Dog de gange jeg er online er størstedelen af mine timer som betjent. Jeg ligger lige pt på omkring 3200 timer hvor jeg vil skyde på at mellem 2200 og 2500 er som betjent. 

Og inden det bliver pointeret. Ja. Jeg har været vicerigs 3 gange før. Første gang faldt jeg fra fordi jeg var lidt dum og fik et permban. Anden gang blev jeg fyrret uden at få en grund og tredje gang var grundet mangel på tid og overskud.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

I stillingen som Vicerigspolitichef vil jeg gøre alt jeg kan for at skabe en kompetent politistyrke. Jeg vil prøve at gå op i at planlægge enhver ransagning før vi bare løber ind uden at vide hvad vi laver. Vi kan jo ikke have at Lars og Frank løber ind i en base alene uden nogen form for armor. Som Vicerigspolitichef vil jeg også forsøge at få borgerne til at stole på politiet så de tør lade os komme ud til dem og hjælpe hvis der sker noget.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Som Vicerigspolitichef vil jeg kunne bidrage med at kunne de love(regler) som både vi og andre skal overholde. Jeg vil også være den chef der sørger for at vi har en underholdende arbejdsplads hvor der er tid til at kunne joke lidt med hinaden så det ikke bliver en dødsyg dag. Da jeg også har tidligere erfaring i stillingen kender jeg til at kunne træffe hurtige og sikre beslutninger som jeg også ser som et plus.

 

Hvis der er andet I vil vide kan I enten skrive en privat besked eller kommentere på opslaget.

Tak for at læse og fortsat god dag. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kaister

 

Du får et neutralt rep 

- Du er en meget kompetent spiller og har meget viden inden for spillet.

- Du har prøvet at være vicerigs mange gange så du ved hvordan det forgår.

- Det der trækker det ned er, at jeg ikke ser dig online særlig tit, men håber det ændre sig 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Gunner Jensen skrev:

- Det der trækker det ned er, at jeg ikke ser dig online særlig tit, men håber det ændre sig 🙂

Ja... Håber selv at jeg kommer lidt mere online. Som sagt er der en del som har stoppet mig fra at komme på. Dog er jeg ved at få lidt styr på det så satser på at komme mere og mere ind igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej kaistar 🙂
Som du nok ved har vi haft vores "uheldige" periode det skal ikke stoppe mig fra at give dig et +REP

Nu skal du høre hvorfor

 

- Du er meget flink

- Du kan reglerne

- Du er tidligere rigspoliti

- Du har spillet politi i evigheder.

- Du kan holde en god tone

- Og så var du også rigtigt aktiv og jeg tror på at du mener det du siger med følgende:

5 timer siden, Kaistar skrev:

Ja... Håber selv at jeg kommer lidt mere online.

 

Held og lykke kaistar 🙂

// VaffelVictor

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.