Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Hondo


Hondo

Recommended Posts

In-game navn:  Hondo

 

SteamID: STEAM_0:1:191147587

 

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Hvorfor jeg skal være en del af ledelsen? Fordi jeg er en enestående Politibetjent og fortjener selvfølgelig den anerkendelse som jeg fortjener, Jeg Mener at i skal vælge mig fordi jeg Hård og ønsker disciplin blandt min Politistyrke så Børnebanden ikke kommer rullende i saltet Slyngen og Ødelægger Det fine image Politiet har og står for... Jeg har selvfølgelig tideligere Erfaring som Vicerigspolitichef så Jeg kender en del inde fra styrken og kender selvfølgelig også samtlige personer som elsker at være betjent og kan nemt se forskel på en som vil Være en del af den Gode Styre eller om de er Børneslyngen.

 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er jo extremt online "selfølgelig har alle et privatliv som i nok allerede har regnet ud 😉" Jeg meget på iforhold til jeres nuværende Medlemer af Rigspolitiet, Jeg vil forsøge at være så meget på/online som muligt

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil som nævnt ovenover få styr på Børnehaven og få skabt et Solidt Polititeam som Faktisk Tager sig af sagerne når de popper frem, Jeg vil som Vicerigspolitichef sparke dem hård i røven så de ændre attitude hvis de vil være en del af min Exceptionelle styrke.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Deceplin og et Exceptionelt Politi Korps Som sparker marks Røv, Jeg kan selfølgelig også bidrage med oplæring af nye Elever som skal igennem deres Politi træning og styrkes så de bliver lige så gode som de andre som jeg har i mit kors..

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Yoo Hondo.

 

Først og fremmest er din Ansøgning Mega god.

Du kender til Reglerne da du er Staff.

Vildt fed person at snakke med.

Gode "RP" scenarier med dig.

Du er også god betjent.

 

Kunne ikke tilføje flere reaktioner i dag men du skal nok få en.

 

Held og lykke. 💙 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Madsldr_ skrev:

Yoo Hondo.

 

Først og fremmest er din Ansøgning Mega god.

Du kender til Reglerne da du er Staff.

Vildt fed person at snakke med.

Gode "RP" scenarier med dig.

Du er også god betjent.

 

Kunne ikke tilføje flere reaktioner i dag men du skal nok få en.

 

Held og lykke. 💙 

Jo tak du er jeg skam glad for at høre😄

 

Det helt iorden har skam ikke brug for den +rep, Tror jeg klare mig 😁

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.