Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Anders Mat


Anders Mat

Recommended Posts

In-game navn: Anders Mat

SteamID: STEAM_0:0:33117878

Alder: 18

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?


Jeg skal være en del af ledelsen da jeg har en masse erfaringen indenfor området. Jeg har været forhenværende Chief of Police på nogle FiveM servere og har derudover også over 2.000+ i FiveM som "dansk politi". Jeg har en stor forståelse indenfor området og ved hvordan man skal agere som toppen af ledelsen. Jeg ville derudover gerne være en del af toppen (Vicerigspolitichef) fordi jeg som sagt også har været det før så kender til tingene. Der er mange af de nuværende vicerigspolitichef som jeg ikke syntes tager posten ordentlig til sig og fjoller rundt hvorimod jeg syntes at man kunne lave en masse fedt RP både for andre spillere men også for politiet selv. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

 

Jeg er online hver eneste dag og jeg foretager ikke så meget andet end mit staff arbejde og politiet så tænker det er en utrolig god mulighed for mig. Jeg starter først uddannelse til Januar så jeg har en utrolig masse tid til at kunne give den gas. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

 

Jeg ville gerne opnå at andre folk som er i politiet får en fornemmelse af hvordan politiet kan køre uden folk bare "arrestere folk" hurtigt og foretager sig noget RP i stedet for at bare anholde folk med det samme. Jeg er mig selvom som værende en rollemodel for nogle af de andre og derfor tænker jeg det er en oplagt mulighed for mig at være Rigspolitichef. 
 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?


Jeg kan bidrage med den erfaring jeg har men også min seriøsitet. Derudover har jeg en masse forskellige arbejdsmetoder som jeg ved der ikke er blevet brugt før. Derfor tror jeg at jeg kan gøre politiet noget sjovere at b.la RP med men også for andre spillere. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:


Jeg er en meget nem person og rolig at snakke med. Jeg syntes derfor jeg kvalificere mig som Vicerigspolitichef. Som sagt er jeg utrolig interesseret i stillingen og politiet er noget jeg er meget ambitiøs omkring. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.