Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Kiwi Z


El Capitan

Recommended Posts

n-game navn: Kiwi Z

SteamID: STEAM_0:0:90526161

Alder: 14 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?
J
eg vil være en del af Ledelsen, fordi jeg føler jeg er værdig til det. Jeg elsker meget Politi jobbet, og vil gerne tage skridtet videre. Til at blive en del af Ledelsen. Jeg synes selv jeg kan holde styr på en styrke, Kan også snakke med mange. Har spillet på stavox i Cirka 3000 timer, det betyder at jeg kan snakke med mange. Så jeg ved hvordan man skal holde tonen. Jeg vil super gerne også lave en god styrke, tage nogen møder. Er meget seriøst om Jobbet, Har også brugt 16Mil på Politiblink, det betyder jeg elsker jobbet.

Har vært 

vicerigspolitichef før, så ved hvordan det fungere. 

 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?
jeg er ikke online pt, pga knallert kørekort, men ellers er jeg meget aktiv.
 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?
J
eg vil holde styr på min styrke, og se hvis du klare sig godt, og hvis de klare sig mindre godt. Vil gerne også holde nogen møder, så folk ved at jeg er meget seriøst om jobbet. Jeg vil behandle alle lige godt, og som de har fortjent det. Jeg vil altid lige tænke mig om før jeg tager mit valg, Fx hvem der skal være i min styrke, og hvem skal ikke. Som jeg har skrevet før, er jeg også god til at tale med folk. Jeg vil give det hele armen, så alle mine betjente bliver til fræse.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?
det jeg kan Bidrage med er, at jeg er meget aktiv. Spiller meget på Stavox, har altid et smil på læben. Er meget seriøst om Politi jobbet, vil altid prøve at lave den bedste RP ud af det. Vil gerne ligge tid i det, vil altid høre hvad folk har at sige. Til at forbedre styrken.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nope

Link til kommentar
Del på andre sites

+RRRRRREEEEEEEEPPPPPPPPPPPPP

 

- Du er skide flink og mega pæn i forhold til Store:)

- God betjent i forhold til Store:)

- Tager sit arbejde seriøst i forhold til Store:)

- Jeg kan godt se dig som vicerigs som jeg ikke kan i forhold til Store:)

- Du er en KÆMPE drengerøv i forhold til Store!:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.