Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Andrew


Andrew,

Recommended Posts

In-game navn: Andrew

SteamID: STEAM_0:1:501131331

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg har haft stor interesse i at joine styrken i et stykke tid nu, da det ser super fedt ud og spændende. Jeg vil også gerne være en del af ledelsen da det gør rp'en som betjent meget bedre, du har en masse nye muligheder for at lave forskellige ranks, lave din egen politistyrke, osv. Jeg har også et par stykker af mine venner som er vicerigs, og jeg har ikke hørt andet end gode ting om selve jobbet.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?: Her for tiden er jeg ekstra meget betjent, nærmest hele tiden da jeg har fået tilføjet politiblink til min BMW M5, og den er pisse sjov at køre rundt i. Her de sidste 2 dage har jeg ikke rigtigt været på, men ellers så har jeg været betjent næsten dagligt i et par timer, da jeg synes det er mega sjovt og jeg hygger mig med det.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Jeg vil gerne være med til at give flere betjente forskellige muligheder når de laver deres job, fx; AKS, landevejsbetjent, osv. Jeg vil også gerne sørge for at alle har det sjovt, og hygger sig som betjent. Så vil jeg også gerne skabe orden i politistyrken, så hvis der nogle som ikke gør deres job korrekt eller misbruger det, så bliver de fjernet fra den "aktive styrke" så vi har den bedst mulige styrke.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?: Well, jeg kan bidrage med en masse politi videnskab fra FiveM, da jeg har i alt over 3000 timer i spillet hvor over 2000 af dem er som betjent, så jeg har godt styr på en masse ting som måske andre ikke har. Jeg har i alt ca 1500 timer på stavox, så det kan jeg også bruge til min fordel. Jeg kan også formulere mig rigtigt godt igennem både min mikrofon, og igennem tekstchat.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke lige pt, men held og lykke til de andre ansøgere!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.