Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]ULTRA SPINNER


Aqmed Miller

Recommended Posts

In-game navn: ULTRA SPINNER

SteamID: STEAM_0:0:194513547

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal være en del af ledelsen, fordi jeg er en erfaren betjent og har brugt mange timer på at spille som betjent. Ud af de 2900 timer jeg har, vil jeg nok gætte på at 1900-2000 af dem er på at være betjent, jeg kender færdselsloven, politi reglerne samt server reglerne godt. Jeg går meget op i at betjentene på serveren opføre sig pænt og tager det at være betjent seriøst men selvfølgelig stadig så det er sjovt. Jeg vil sørge for at folk arbejder sammen i et godt teamwork, jeg kan finde ud af at tage ansvar og vil ikke misbruge den magt jeg får som stillingen “vicerigspolitichef” - Udover det har jeg været en del af ledelsen før, og har derfor kendskab til systemet og ved hvordan man sammensætter og kontrollere politistyrken. Og jeg har en klar metode til hvordan det skal fungere.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? 

Jeg er online så ofte jeg nu kan. Jeg har fodboldtræning at passe 5 ud af 7 dage i ugen også lige kampe i weekenden. Men ellers derfra er jeg online og er stort set betjent hele tiden. Da jeg synes det er det sjoveste at spille. Det sker selvfølgelig engang imellem at jeg laver noget andet. Men hvis man tager udgangspunkt i at jeg i løbet af en uge er online i 30 timer, vil 25 af dem nok gå som politibetjent. (Dette vil dog kun være gældende i September og Oktober hvor det herefter så reduceres til ca. 20 timers online tid om ugen)

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Mit mål som vicerigspolitichef er det samme som sidst jeg var i stillingen. At skabe en politistyrke som udelukkende består af kvalificeret og kompetente betjente, der hverken render rundt og troller eller laver andre ting end at passe sit arbejde på en seriøs og ordentlig måde hvor det stadig skal være sjovt, så rp-niveauet bliver hævet blandt betjente og serveren.

 

Mit ultimative mål vil være, at størstedelen af betjentene fremover automatisk vil droppe alt troll. Og rent faktisk kommunikere med hinanden og arbejde sammen som rigtige betjente. Selv når der ikke er en vicerigspolitichef online.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg ved ikke om der er noget jeg kan bidrage med som andre ikke kan, men jeg har som tidligere nævnt en masse erfaring med i bagagen og så har jeg været en del af politiledelsen tidligere, og kender derfor systemet, og ved hvordan man på bedste vis kontrollere og starter en politistyrke. Jeg er en person der går meget op i retfærdighed, og vil derfor sørge for at alle altid føler sig lige og godt behandlet.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej det er der ikke umiddelbart.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

- Virkelig grundig og god ansøgning

- Erfaren som vicerigspolitichef

 

(lidt negativt)

- Jeg har lidt svært ved at se hvordan du vil kunne være på 30 timer om ugen. Det svarer jo til lidt over 4 timer om dagen. Med din fodboldtræning har jeg svært ved at kunne se det hænge sammen i en længere periode.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Philipwn skrev:

+Rep

 

- Virkelig grundig og god ansøgning

- Erfaren som vicerigspolitichef

 

(lidt negativt)

- Jeg har lidt svært ved at se hvordan du vil kunne være på 30 timer om ugen. Det svarer jo til lidt over 4 timer om dagen. Med din fodboldtræning har jeg sværet ved at kunne se det hænge sammen i en længere periode.

Det forstår jeg godt, og det er måske også lidt misformuleret af mig. Da det faktisk kun gælder i en periode på 1-2 måneder fordi at corona og fodbold ikke klinger så godt sammen. Men jeg har de sidste 2 uger brugt 114 timer på gmod.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.