Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Antonn


Antonn

Recommended Posts

 

 In-game navn:  Antonn

 SteamID: STEAM_0:1:237135557

 Alder: 13

 

 Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

 

 Jeg ville gerne opnå en god styrke som ikke fucker rundt hele tiden og ødelæger folks RP/ Jeg ville gerne have noget godt politi RP, jeg tror at jeg kunne hjælpe med   styrken og kunne være et godt valg til programet. Jeg ville gerne have en bedere måde at hjælpe folk på, og også hvis der nu er mange betjente starte på ny. 

 

 Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

 

 Ret tit når jeg er online på serveren, jeg har ikke lige frem en tidsplan eller noget til det men sikkert et par timer ad gangen, men når jeg går betjent 1 gang så er jeg det sikkert  meget tid på den dag ( også hvis jeg skifter job frem og tilbage ). Når jeg spiller på serveren er det for det meste hele dagen fra jeg starter.

 

 Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

 

  Jeg ville gerne opnå en god styrke som overholder reglerne, loven, og færdsels loven. Jeg ville ikke have at betjentene bare skal fucke rundt og trolle og random tase   hele tiden, men jeg prøver ikke at sige at det ikke er en dårlig ting det er jo også formålet med spil, at have det sjovt, men samtidig skal man jo ikke bare ødelægge alt RP   for alle der spiller på serveren. Jeg ville også opnå en lit mere professionel styrke.

 

 Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

 

 En forholdsvigs ung person som kunne hoppe på teamet som kan måske håndtere andre situationer som andre ikke kan. Jeg kan også komme med smarte ideer 🤓 som andre   måske ikke kan uden at de måske ville bryde regler. Chill average Joe vicerigspolitichef.

 

 Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

 jeg har autisme, mine forældre er skilt hvilket laver det lidt kompliceret når jeg kan spille ( 9 dage hver anden uge kan jeg spille ). Jeg har 3 skærme ᶦᵏᵏᵉ ᶠᵒʳ ᵃᵗ ᶠˡᵃᵉˣᵉ så jeg kan   altid have reglerne åben. Der er sikkert mange  af jer der tæner jeg har aldrig set ham som betjent, sikkert fordi min mikrofon hvar istykker i en måned

 

  Håber det største af held til andre folk ᵒᵍ ᵐᶦᵍ ˢᵉˡᵛ, ˡᶦᵈᵗ. Fra din vændlige internet freak Antonn

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.