Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Niklas Pedersen


Niklas Pedersen

Recommended Posts

TITEL: Niklas Pedersen

 

In-game navn: Niklas Pedersen

SteamID: STEAM_0:1:37225320

Alder: 25

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?
Jeg skal netop være en del af ledelsen, da jeg har erfaringen og modet til at drive det. Og ønsker en god politioplevelse for alle parter.

 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

 

Næsten hverdag i aftentimere i hverdagen og i weekenden er det lidt forskelligt. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

 

 Jeg vil gerne opnå noget seriøst Politiarbejde igen, da jeg syntes at hænger lidt på den efterhånden. Og især efter at det nye regelsæt er blevet ændret giver det flere udfordringer. Det vil jeg på bedste vis forsøge at sætte en stopper for, ved at have en komplet styrke som ved hvad de laver.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

 

Jeg er tidligere Vicerigs og de fleste ved hvad jeg står for. Var også med i et udvalg, da Bimse overtog rollen som Rigspolitichef. Så ved hvad det indebær og have rollen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Niks.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg finder ingen dårlige ting i din ansøgning, du kan finde ud a det det tager fra hvad jeg kan se lyder det som om du er en flink fyr som kan finde ud af det det tager, og du har være med i udvalget til at være Rigspolitichef nice: Held og lykke fra mig

 

I bund og grund god ansøgning, smooth n clean, +rep fra din venlige internet freak Antonn.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu ved jeg selvfølgeligt ikke om du faktisk er aktiv igen, da jeg ikke selv er, MEN...

Du var en af de få vicerigs der ikke suttede en stor vatpik når de var jobbet, og du var faktisk engageret i andet end at smide folk af der var træls. 

 

Kæmpe +Rep, hvis du bliver accepteret forventer jeg en besked på steam når du er vicerigs 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Kæmpe +rep.

 

Du er tidligere vicerigs som faktisk var kompetent. Du vidste hvad du skulle gøre hvornår og hvordan. 

Du havde fandme også tid til humor. Det er skam noget jeg savner. Ikke nok med at du var kompetent som chef så var du oveni købet en som ikke er kedelig og giver lyst til at skyde mig selv.

 

Håber du kommer ind igen. Det var sgu fantastisk da det var.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.