Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]FredZera


FredZera

Recommended Posts

In-game navn: FredZera 

SteamID: STEAM_0:1:81784786 

Alder: 14 - 20/11/2005 

  

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? 

Jeg skal være en del af ledelsen, fordi jeg har god erfaring som betjent og på serveren i det hele taget. Jeg har styr på, hvad jeg laver, når jeg er betjent. Jeg kan de forskellige regler som betjent. Jeg er god til at tage ansvar, og tror på jeg kan lave en god styrke 
 
Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? 

Jeg spiller dagligt inde på serveren, og er inde flere timer om dagen. Jeg er betjent stort set hver dag. 
 
Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? 

Jeg vil gerne opnå en god og effektiv styrke, hvor alle betjente gør sit arbejde, tager det seriøst og ved hvad de laver, så vi kan holde styr på byen. Jeg vil gerne få noget godt RPud af det, at have en god styrke, hvor alle er nogle gode og flinke betjente.  

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? 

Jeg er aktiv, kan reglerne og færdselsloven.  
Jeg vil lytte til hvad alle folk har at sige, både dem i min styrke, men også bare generelt andre, som ikke er betjent. Jeg kan få lavet en styrke med god RP, og kan alle hovedet koldt i forskellige situationer, og jeg kan holde et godt overblik.
 

  

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  

Nej, det er der ikke. 😊  

 

// FredZera 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, VaffelVictor skrev:

Kæmpe +REP!

- Du er pisse flink

- Overholder reglerne

- rigtigt meget aktiv

- ser dig ikke så tit som betjent. Nok fordi jeg er rigtig inaktiv for tiden og når jeg er inde så det på rock

 

Held og lykke freddi 

// VaffelVictor

Mange tak Vaffel! ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.