Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Æblet


Æblet

Recommended Posts

 

In-game navnÆblet

SteamID: STEAM_0:1:111924853

Alder:13 snart 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?  Jeg vil gerne være en del af ledelsen fordi jeg gerne vil skabe noget fedt rp. Jeg er tit indsatsleder og vil derfor gange være vicerigs fordi man kan skabe noget bedre rp f.eks. ved at lave rangs.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg er på fra når jeg kommer jeg fra skole som er ved 14:30 ca. til 20:30-21:00

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Jeg vil gerne skabe noget fedt rp, lytte til alle i min styrke. Jeg vil også gerne holde styr på byen, hjælpe borgerne og stoppe de kriminelle og holde styr på min styrke. Jeg vil selvfølgelig også sørge for at alle i styrken har det sjovt.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? 

-Tit online.

-Lytter til alle i min styrke.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej. I er altid velkommen til at stille spørgsmål

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Østergaard skrev:

+REP.
- Laver fedt Roleplay for andre officer når han er på jobbet.
- Meget venlig og flink.
- Kender reglerne.
- Meget moden.
- Tager sit arbejde seriøst.


Håber at du blive Vicerigspolitichef, der kunne blive noget fedt Roleplay ud af det.

Tusind tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.