Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Madsldr


Madsldr

Recommended Posts

Hej mads, det bliver desværre et stort -REP fra mig.

  • Når du er det modsatte af betjent, en tyv som ryger i fængsel, kan du have er meget voldsomt temperament.
  • Du bliver meget pigesur når man arrester dig, og du råber at det er FAILRP, JOBABUSE, og DU ER I STORE PROBLEMER NU!.
  • Og så har du også et ikke særligt pænt sprog når du er sur på nogle. F.eks og jeg citer "Luk røven eller jeg fucking kommer og stikker en AK op i røven på dig".
  • Og helt generelt synes jeg at du har en meget barnlig og ophidset tone de gange jeg møder dig som politi, og du er tyv. Så at du skulle have jobbet som Politichef, er jeg en meget stærkt imod.

Men som jeg altid ender min feedback med.

Held og Lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Hej mads, det bliver desværre et stort -REP fra mig.

  • Når du er det modsatte af betjent, en tyv som ryger i fængsel, kan du have er meget voldsomt temperament.
  • Du bliver meget pigesur når man arrester dig, og du råber at det er FAILRP, JOBABUSE, og DU BLIVER JOBBANNET NU!.
  • Og så har du også et ikke særligt pænt sprog når du er sur på nogle. F.eks og jeg citer "Luk røven eller jeg fucking kommer og stikker en AK op i røven på dig".
  • Og helt generelt synes jeg at du har en meget barnlig og ophidset tone de gange jeg møder dig som politi, og du er tyv. Så at du skulle få jobbet som Politichef, har jeg en meget stærk mening imod.

Men som jeg altid ender min feedback med.

Held og Lykke.

For det Første Jeg forstår Ikke helt hvorfor du begynder at sige jeg BackSeatModerate? 

Og anden ting så vil jeg også lige meddele det er Ca. 6 måneder siden jeg har snakket med dig så der kunne måske havde ændret en del.

Men dit Feedback er Respektabelt men kan på same tid ikke rigtigt følge dig.

 

Tak for din Feedback.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Madsldr_ skrev:

For det Første Jeg forstår Ikke helt hvorfor du begynder at sige jeg BackSeatModerate? 

Og anden ting så vil jeg også lige meddele det er Ca. 6 måneder siden jeg har snakket med dig så der kunne måske havde ændret en del.

Men dit Feedback er Respektabelt men kan på same tid ikke rigtigt følge dig.

 

Tak for din Feedback.

Har ændret ordet så det bedre beskriver det ordvalg som jeg mente du hentyd til med Backseat.

Nu vil jeg så sige at nogle af de episoder som jeg beskriver ud fra, er fra starten af september, så jeg tror stadig at du ret meget har den adfærd.

Men okay, tak for at du i hvert fald ville lytte til min Feedback.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.