Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Østergaard


Østergaard

Recommended Posts

In-game navn: 
Østergaard

SteamID:
STEAM_0:1:72872546

Alder:
14.

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?
Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg har haft meget erfaring med at holde tingene i orden. Jeg skal også være med i ledelsen fordi jeg har styr på politiloven og reglerne. Jeg spiller ofte som betjent hverdag, og at være med i ledelsen vil bare øge min aktivitet som politiofficer.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er online hverdag på Stavox, og har i løbet af de sidste to uger været online på serveren i snart 90 timer (Dette øjeblik jeg skriver ansøgningen). 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Som vicerigspolitichef vil jeg gerne opnå at få andre officer til at kende reglerne bedre. Jeg vil også gerne gøre politiarbejdet mere realistisk, og gøre arbejdet mere populært og sjover for folk.

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?
Jeg er noget af en kreative person og har mange tanker om, hvordan tingene skal køre. Med det betyder det så at jeg kan bidrage med mange ting eksempelvis, (Realisme for jobbet) (Ting der gør det sjovere). Generelt kan jeg bare få det til at gøre bedre med mindre problemer, ved at få folk til at have bedre kendskab til politireglerne. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Nej ikke rigtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.