Hop til indhold
Stavox

Hvad Synes I om Bøde + Jail?


Oberst

Recommended Posts

hej. Jeg har på det seneste oplevet de der RP Situationer, hvor en betjent giver dig en bøde over 10k, og efter du har betalt, bliver du arresteret alligevel.

Hvad synes i om det? Er det fair? Eller er det alt for grådigt. Kunne gerne tænke mig at se jeres meninger, her er min mening:

 

Det er måske lidt grådigt ja, men alligevel, du skal betale for den skade du har gjort, og politiet skal jo også tjene lidt penge hvis de har brugt meget tid på at fange dig. Men på den anden side, er 2 straffer måske lidt for meget, du regner med at når du betaler en bøde på 10k+. Betaler du også din straf.

 

Det var min synspunkt på det, hvad er jeres?

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu hvor man ikke må permanent konfiskere biler mere, ser jeg det som en god løsning på at folk får en lidt "værre" straf. Jeg har tit savnet, at hvis en person bare bryder adskillige færdselsregler, skyder nogen el. lign. at han så får en straf der er lidt til den "hårde" ende. 

 

Kort sagt, jeg synes det er en fremragende ting. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Mener ellers at man førhen som betjent SKULLE sige hvis man blev arrested efter at få en bøde. Dette er på baggrund af at spilleren har "afsluttet" situationen ved at betale bøden og derfor ikke har været gjort opmærksom på at man også kom i fængsel. Det kan være at det er lavet om siden, men jeg vil mene at man som "borger" skal oplyses om at man bliver arrested efter bøden også osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.