Hop til indhold
Stavox

[Solved] Limit på bygninger


creaMY

Recommended Posts

Allerede nu er der en der har været inde og købe alle bygningerne kun udelukkende kun for at sælge dem... Også er det til sådan nogen urealistiske høje priser (100-250k-500k) det ødelægger det sgu lidt når man ikke kan få et ordentligt sted at lave en base uden at skulle betale så dyrt for det og folk bruger det jo ikke engang.

 

Det burde virkelig blive fjernet og ændret igen, da folk ikke kan finde ud af at styre det..

 

Synes det er for meget når en person kan købe, skyskraberen, Butik 2/3, danske bank, cirkel k, mtl og mange flere bygninger udelukkende med formålet for at sælge dem.. Han bruger ikke en eneste af dem han sidder blot i sin bil og laver ingenting.

 

Det er virkelig kedeligt at man skal bruge så mange penge på at kunne sætte en base op.. Og synes det ødelægger spillet rigtig meget.

 

Med det til så kunne det ske at folk leaver serveren fordi der sidder en pengegrib og bare vil have latterligt mange penge for ingen ting og dermed påvirke server-aktiviteten fordi folk simpelthen synes det er for kedeligt når de er tvunget til at betale sådan en stor sum penge for at kunne sætte en lille base op. Politiet har heller ikke rigtig nogen baser at kunne raide hvis der fx. kommer skyderi derinde fra. Fordi der ingen base er overhovedet? 

 

Det burde virkelig tages til overvejelse at tilføje nogen regler for måske et maks beløb på bygningerne (50-75 måske 100k) og et maksimum på hvor mange bygninger man som enkeltperson kan have.

 

 

 

I eksemplet her:

 

Sidder Biolzi bare AFK i sin bil og laver ingenting, han gør ikke engang noget ud af at være "ejendomsmægler". Han har som det eneste sat et skilt op foran hver bygning han ejer med "Pm for salg"

?imw=1024&imh=576&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=true

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg føler også at der bør være enten nogle regler for, hvor mange bygninger man må eje, ellers så et decideret limit på det. Derudover føler jeg også at der bør være en regel der beskriver en max pris.

 

Herfra tænker jeg også at vi som staffs måske skal til at få snakket om, hvornår vi skal føle at bygninger ikke bliver brugt (Se Må jeg eje døre uden at bruge dem? ) i FAQ postet, og så derfra begynde at sælge bygninger, men det er bare min optik.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Herfra tænker jeg også at vi som staffs måske skal til at få snakket om, hvornår vi skal føle at bygninger ikke bliver brugt (Se Må jeg eje døre uden at bruge dem? ) i FAQ postet, og så derfra begynde at sælge bygninger, men det er bare min optik.

 

 

Vil være en supergod ide, da den nu samme person har siddet i sin bil og kun solgt bygninger. Og synes det er mega ærgeligt det skal være på den måde 😕 især fordi personerne ikke engang bruger bygningen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.