Hop til indhold
Stavox

[Afvist] UBR


Bill G8s

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:78162457
 

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej 🙂

Jeg skrev en UBR for lang tid siden, og nu har jeg valgt at prĂžve igen.


Jeg ved ikke om i husker dette, men jeg var en del af Uganda familien, som havde Mahmoud Madaffald som medlem. Mahmoud fik ban for at hacke, da han havde snakket til Jimboe igennem taget. Det resulterede sÄ i at han fik perm-ban, og ikke mindst at alle i Uganda familien fik samme straf. Jeg har altid vÊret stor fan af Stavox, og spillet rigtig meget pÄ jeres serverer. Derfor er jeg stadig ked af at det skulle ende pÄ den her mÄde, nÄr jeg alt jeg vil er at RP'e og spille som i de gamle dage (Jeg savner det virkelig). Derfor skriver jeg en UBR igen efter sÄ lang tid. Da jeg mener jeg har fÄet min straf, for at spille med Mahmoud. Jeg kan sige alt hvad jeg vil - i forhold til jeg ikke vidste noget om hans hack - men i min sidste UBR og snak med forskellige staffs, ville ingen tro mig. Jeg beder jer om at give mig en chance til, sÄ jeg kan overbevise jer: at jeg virkelig nyder hvert eneste sekundt pÄ serveren. Jeg smider ikke skylden pÄ Mahmoud, da jeg selv skulle have opdaget det. Dog skrev mange at han sÄ lidt fishy ud, men ikke noget jeg tÊnkte sÄ meget over. Jeg synes det er min egen skyld, og jeg skulle have opdaget det noget fÞr. 

MVH Jahid

Link til kommentar
Del pÄ andre sites

  • 2 weeks later...

Din unban request blev afvist.

Hvis omstÊndighederne for dit unban Êndrer sig, er du velkommen til at lave en ny trÄd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til nĂŠste gang du sĂžger?

Hvis du lĂŠgger tilstrĂŠkkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfÊrdig anmodning, og lange ventetider pÄ svar, er typiske Ärsager til afvisning.

Hvis du er oppe pÄ at have en del ansÞgninger igennem tiden, er det nogle gange nÞdvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over pÄ andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, sÄ lad vÊre med det.

 

Hvis ingen af de ovennĂŠvnte punkter gĂŠlder for dig er det jo super. SĂ„ skal du nok bare vente lidt med at sĂžge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del pÄ andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

GĂŠst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • TilfĂžj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - VilkÄr for brug.