Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på jenss


Kim larsen

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kim larsen
Staff ingame navn: Jenss
Dit SteamID:STEAM_0:1:520626204
Staff SteamID:STEAM_0:1:88681354
Forklar situationen: Gamesense er lige blevet raidet og de skyder lidt efter folk fordi de ikke ved hvem der startet raidet efter det siger de til mig at jeg skal gå væk jeg løber væk 

og efter jeg er løbet lidt væk kører de hen til mig hvor jeg siger det var ikke mig der startet raided så mugger æblet mig og efter det mugger jenss mig jeg dropper pengene og siger 

de er droppet slap helt af efter det skyder han mig og jeg mister for ca 18k havde keypad lockpic m590 og våbenlicens. efter det laver jeg en case hvor jeg skriver hvad der er sket 

og jenss skriver at pengene først droppede efter at han havde skudt mig. Kan godt se at der er sket en misforståelse pga fejl i systemet spørg så om jeg må få mine ting tilbage

hvilket der ikke bliver svaret på skriver så til ham så skriver jeg til ham at jeg sage jeg havde droppet dem så selvom han ikke havde set pengene så sage jeg stadig til ham at jeg havde droppede dem han svarer med sry og giver 5k men får stadig ikke mine ting tilbage

Bevis:.- https://medal.tv/clips/33260990/d1337CPJE9TR

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Kim larsen

Fra min synsvinkel kunne jeg se du skrev i chatten, går ud fra du skrev /dropmoney, da du var færdig kom der ingen penge ud af dig. Jeg skød dig også kom pengene lidt efter, så laver du en case, jeg svarer og giver dig de 5k tilbage fra mugget. Ved godt jeg glemte at returne dine ting, men på daværende tidspunkt var vi i politichase så det gik ret stærkt. 

Jeg beklager meget at jeg ikke returnede dine ting, men som beskrevet ovenstående gik det ret hurtigt da jeg skulle svare dig og give dine penge tilbage. 

 

 

// Jenss

Link til kommentar
Del på andre sites

På 24/09/2020 den 5:56 PM , Jenss skrev:

Som jeg skrev, glemte jeg det da jeg var i politichase også spurgte en ven om jeg ville spille Rocket League så derfor leavede jeg. Ved ikke hvor meget mere jeg kan undskylde ogsv.

Så kan du vel refundere de 18K han mistede i værdi.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.