Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lejemordere


Hisus
Message added by Emoyly,

No.

Recommended Posts

Jeg har et forslag om at man kan lave en indikator over hovedet på den man har et hit på. Så man kan sikre sig at det er ham hvis man skyder ham på afstand med en sniper. Hvilket også kan forhindre RDM eller forvirring. Men så man er 100% sikker på det er denne person og hvilket også kan gøre det lidt sjovere at være lejemorder. Så man ikke kommer i case hele tiden og bliver jailed for RDM. 🙂

 

Håber folk er enig. kom med plusser og minusser. Jeg tænkte bare det ville gøre det mere spændene.

 

 

- Hisus

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Bandidos Mic skrev:

Syntes det lyder som en cool ide, men samtidigt med lyder det også bare lidt ukækkert, at du bare skal sidde på et tag langt væk fra alt "RP".

Jeg spørger normalt bare en person om de ikke vil stå ved siden af personen så jeg ved hvem jeg skal skyde.

Som man ser i alle de mega seje lejemordere film på netflix og andet sidder de der lejemorder i sorte jakkesæt tit langt væk og tager dem ud med en sej ingen lyd sniper, Det ville hjælpe mig med at udleve min drøm som proffesionel hitman.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Lolly skrev:

Som man ser i alle de mega seje lejemordere film på netflix og andet sidder de der lejemorder i sorte jakkesæt tit langt væk og tager dem ud med en sej ingen lyd sniper, Det ville hjælpe mig med at udleve min drøm som proffesionel hitman.

Ja, de ved også hvordan personen ser ud i virkeligheden, folk har et ansigt, som kan gendkendes, hvor i Garry's Mod har du legit en klump fedt, og også næsten umuligt at se den klump fedt fra længere distancer.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Bandidos Mic skrev:

Ja, de ved også hvordan personen ser ud i virkeligheden, folk har et ansigt, som kan gendkendes, hvor i Garry's Mod har du legit en klump fedt, og også næsten umuligt at se den klump fedt fra længere distancer.

Og præcis derfor kunne den seje prik som Hisus omtaler være så dejlig at have

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Bandidos Mic skrev:

Syntes det lyder som en cool ide, men samtidigt med lyder det også bare lidt ukækkert, at du bare skal sidde på et tag langt væk fra alt "RP".

Jeg spørger normalt bare en person om de ikke vil stå ved siden af personen så jeg ved hvem jeg skal skyde.

Men folk siger afligevelle bare "kom lige med her over" også ser folk du har lejemorder skin på og sig nej tak. Fordi de ved hvad der skal ske. + Man kan ikke bevise den slags meta-gameing. Så RP eller ej det gør ingen forskel.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Hisus skrev:

Men folk siger afligevelle bare "kom lige med her over" også ser folk du har lejemorder skin på og sig nej tak. Fordi de ved hvad der skal ske. + Man kan ikke bevise den slags meta-gameing. Så RP eller ej det gør ingen forskel.

 

Du kan købe tøj, helt ned til 10k er jeg ret sikker på, og det er ikke metagaming.

Hvis det skulle være det, så må tøjet blive skiftet til noget andet, som fx. borgers tøj, du kan jo også se at en betjent er betjent pga. hans uniform.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Bandidos Mic skrev:

Du kan købe tøj, helt ned til 10k er jeg ret sikker på, og det er ikke metagaming.

Hvis det skulle være det, så må tøjet blive skiftet til noget andet, som fx. borgers tøj, du kan jo også se at en betjent er betjent pga. hans uniform.

Men som sagt folk bruger bare den med at "kom her, jeg skal vise dig noget." Også ved folk jo godt at det en lejemorder... Og med tøjet der har man "lejemorder-tøjet" på så man ved bare at de vil dræbe en. Alt i alt ville det bare være bedre og forhindre at rdm kan forekomme og man risikere at bryde reglerne uden at man egentlig ville. Lidt nederen at sidde i jail i 300 sec og få af vide at du dræbte den forkerte. Når det ikke var meningen..

 

Men tak for inputs mic 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg føler det ville være for "OP" hvis de hele tiden gik med en ESP, men hvis man nu gjorde det sådan at man skulle gå ned til personen og "pinne" dem for at vise ESP'en.

Så altså her er mit eksempel:

Jeg har lige fået et hit på John og John her skal jeg gå rundt og finde, når jeg finder John så skal jeg "c + højreklik" på John og så ville der være en option der hed "Pin".

Jeg håber dette kunne bruges til noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Lymptic skrev:

Jeg føler det ville være for "OP" hvis de hele tiden gik med en ESP, men hvis man nu gjorde det sådan at man skulle gå ned til personen og "pinne" dem for at vise ESP'en.

Så altså her er mit eksempel:

Jeg har lige fået et hit på John og John her skal jeg gå rundt og finde, når jeg finder John så skal jeg "c + højreklik" på John og så ville der være en option der hed "Pin".

Jeg håber dette kunne bruges til noget.

Men så held og lykke med at finde ham. Hvis du ikke engang ved hvor han er. Men det kunne være et alternativ. Men ville være meget besværligt. En ESp over hovdet på folk ved når man får hittet ville bringe mere liv til lejemorder jobbet da folk stort set aldrig er det. så det vis deres ven vil have en dræbt...

 

Men sure.. det kunne være en ide.. ville bare se det som mere besværligt for lejemorder. Hvis de skal gå rundt og pin deres targets..

 

-Hisus

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.