Hop til indhold
Stavox

Ny person???


Knækbrød

Recommended Posts

15 minutter siden, Kate skrev:

Hej

 

Jeg er en person, som alle ved... Men, jeg vil gerne ændre min adfærd. Nogle der kan komme med noget input, som jeg kan ændre??

 

Ingen forkerte svar, vil gerne rette op på alt mit lort.

 

- Kate

 

 


Du virkede ret meget som en Karen da jeg har mødt dig in-game. Men det lang tid siden, ved ikke om du stadig er sådan.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kate.

Du kan eventuelt bruge evnen til at reflektere over de handlinger hvor folk er blevet sure, irriteret eller har sagt fra til. Et eksempel på at reflektere, er at tænke over hvorfor folk kunne have blevet sure: Er det fordi at de altid "får det dårlige ben ud af sengen", eller er det dig der skal foretage ændringer. Ret simpelt ikke?

Jeg kender dig ikke, men dette er generelt hvad mennesker skal gøre for at forbedre sig socialt.
Der bør heller ikke være så meget andet at sige end det.

Hav en fornuftig dag, du ønskes held og lykke med fremtiden. 🙂

Mvh Maximised

Link til kommentar
Del på andre sites

Sup Kate, Klart en ting du skal stoppe med at at tude så meget, ved det er svært for en expert som dig, 

Fixe dine -reps, du spammer -reps til højere og venstre, som om hvert -rep var et slag med fars ding dong,

Tænker også du bare skal stoppe på Stavox... Bare fordi du har indsæt for lidt du bliver elsket på serveren

2 minutter siden, Wittenberg skrev:

Sup Kate, Klart en ting du skal stoppe med at at tude så meget, ved det er svært for en expert som dig, 

Fixe dine -reps, du spammer -reps til højere og venstre, som om hvert -rep var et slag med fars ding dong, Har faktisk også tænkt om du blev slået derhjemme, men var simpelthen for bange til at spørge, men nu hvor du selv indser det, kunne jeg ligeså godt

Tænker også du bare skal stoppe på Stavox... Bare fordi du har indsæt for lidt du bliver elsket på serveren, 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, Wittenberg skrev:

Sup Kate, Klart en ting du skal stoppe med at at tude så meget, ved det er svært for en expert som dig, 

Fixe dine -reps, du spammer -reps til højere og venstre, som om hvert -rep var et slag med fars ding dong,

Tænker også du bare skal stoppe på Stavox... Bare fordi du har indsæt for lidt du bliver elsket på serveren

 

Tænker da jeg har været meget gavmild  🙂

Screenshot_20200922-165632_Chrome.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kate skrev:

Screenshot_20200922-165632_Chrome.jpg

 

Du har givet 365 dum reaktion på 526 dage (siden du oprettede din profil)

Imens jeg som har haft min forum account i 1.067 dage, hvor jeg har givet 68 dum reaktion.

Jeg håber du kan se sammenligningen, i stedet for altid at reagere tilbage med reaktioner, så skriv til pågældende person, at han/hun tager fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Bims skrev:

 

Du har givet 365 dum reaktion på 526 dage (siden du oprettede din profil)

Imens jeg som har haft min forum account i 1.067 dage, hvor jeg har givet 68 dum reaktion.

Jeg håber du kan se sammenligningen, i stedet for altid at reagere tilbage med reaktioner, så skriv til pågældende person, at han/hun tager fejl.

godt du har min ryg min bror! #Rockervold

2 minutter siden, Wittenberg skrev:

godt du har min ryg min bror! #Rockervold

 

16 minutter siden, Kate skrev:

Tænker da jeg har været meget gavmild  🙂

Screenshot_20200922-165632_Chrome.jpg

Fuck en gay fond du bruger tho

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.