Hop til indhold
Stavox

Need some help <3


Knækbrød

Recommended Posts

Hey smukke!

 

Jeg har brug for lidt hjælp til en fysik/kemi opgave. I skal svarer på spørgeskemaet nedenfor, og skriv eventuelt når du er færdig. Lad os se, hvor mange svar vi kan få.

Der er ingen forkerte svar, ingen forkerte sprøgsmål, intet dumt. Det eneste, som kan virke lidt dumt er, ved navn og klasse. Men som der står i opgaven, så skal i ikke skrive det.

 

https://forms.gle/cBsy7BzbzuLMxDhu6

 

Har du nogle spørgsmål, så smid endelig en DM / PB.

 

Tak på forhånd ❤️

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey igen!

 

Nu er det sådan, at det her er en virkelig seriøs opgave, som jeg rigtig gerne vil have hjælp til.

Det er ikke meningen, at i skal tænke på mig som en irriterende person. Nu vil mig og min makker bare gerne have lidt hjælp.

 

Det er rigtig træls for os, at i skriver "Du gay", "din far", "lort", Nigga" osv. Vi kan ikke bruge de svar. Vi vil gerne op og have 10 i karakter og det er en del af vores produkt.

På 22/09/2020 den 8:24 AM , Kate skrev:

ingen forkerte spørgsmål, intet dumt.

 

Har skrevet det, men det betyder ikke, at i skal skrive alt muligt som det jeg har citeret fra skemaet. Gør venligst hvad man normalt vil skrive, hvis de kom ud i jeres klasse. Eller hvis nu UNGKolding, kom ud til jer.

 

Nu brugte jeg UNGKolding, fordi jeg bor i Kolding Kommune.

 

Tak for din forståelse!

 

 

Her er nogle billeder af det folk skriver:

image.png.833b3c301a33aded68d11b1bd1f8b37a.pngimage.png.5be9681b7fb170fde6778234703c9e9a.pngimage.png.0468038e41042679705db0582ab2a0fc.pngimage.png.e21dc3bbab07e95f93dcecc6aec8f45e.png

image.png.4c80acc66d17ad2a8e938ea8cf25da54.pngimage.png.ab743e542ac8d110e8773814dff6b3b4.png

image.png.1eee79aa043d265719d228d8c54bcc8b.pngimage.png.4d1a7da00341db1e1ef56f1933641c10.pngimage.png.48fa72d34ba23c0a565d304e096021ef.pngimage.png.395ce4f2f221d23f3bce07f4473c076f.pngimage.png.d0e90d7885a938673d6869227de28a4b.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Er du sindssyg et dårligt spørgeskema. Du skal jo stille spørgsmål til noget folk faktisk kan svare på? Hvordan fuck skal jeg huske hvad der definerer et økologisk landbrug? - Spørg dog ind til alt muligt andet som folk har en mening om, det kunne være “Et landbrug fylder XXX, i forhold til det her landbrug som fylder XXX som er bæredygtigt” - Stil så derefter et spørgsmål til det fakta du har oplyst.

 

Selvføglelig får du sådanne svar til det her spørgeskema, hvad havde du regnet med?

 

hVaD eR øKoLoGisK lAnDbRuG

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Tyndfed skrev:

en eller anden biskop i Italien, idk 🤷‍♂️

 

For cirka et år siden var jeg inviteret til en NASA "Space Camp", det var helt vildt spændende, selvom jeg var meget usikker. Vi skulle give identifikation, finger aftryk og underskrive 6 forskellige kontrakter i forhold til samvirke. Men efter alt det forberedelse, var vi endelig klar til at komme indenfor! 
Jeg mødte en masse astronauter og astrofysikere, de beskrev hvordan det føltes at være i rummet, og jeg fik lov til at se prototypen af den berømte Mars Rover, men det der fik mest opmærksomhed var et live kamera der kom fra den internationale rum station. Jeg så på det i flere timer, og selv med udsigt over hele jorden, kunne jeg stadig ikke finde personen der spurgte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ked af at sige det @Kate, men jeg prøvet at svarer på dit spørgeskema da jeg godt ville hjælpe, men nogle af spørgsmålene var for at sige det ærligt, både lidt kedelige, og svære at svarer på.

Der er nok ikke lige just den største sandsynlighed for at særlig mange af os gamere i det her community, ved super meget om komplekse ting indenfor landbrug, da det nok ikke lige er det vi er mest beskæftiget med til hverdag.

Jeg syntes det er meget sødt at du prøver og spørgere indtil folks meninger på dette område, men spørgsmålet og emnet, bliver nok hurtigt lidt kedeligt at svarer på for nogle, uden evt noget kontekst, eller f.eks information som folk kan henvises til, og derefter tage en beslutning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.