Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Ansøgning // MagnusDK101


Kongen Af Jyderne

Recommended Posts

______________________________

SteamID:  STEAM_0:0:91398492

Hvorfor skal du unbannes:
Fordi det er lang tid siden jeg blev banned, og føler at der er sket meget siden. Jeg fortryder det jeg gjorde og husker faktisk ikke 100 procent hvad jeg gjorde. Men det har nok ikke været særlig smart kan jeg nok regne ud.
Jeg ønsker unban fra serveren fordi at jeg altid har spillet meget derinde og har været et trofast spiller i flere år. (Pauser i mellem)
Det jeg end har gjort kommer ikke til at ske igen selvfølgelig. 

______________________________
// Magnus

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, OpK skrev:

Jeg husker dig, som en med en meget stærk attitude og en endnu større intention om at trolle. Hvordan kan jeg være sikker på, at du ikke bare kommer ind og laver det samme nummer igen?

Det "nummer" du snakker om kommer ikke til at ske igen, som jeg også skriver har jeg spillet længe på serveren. Jeg ønsker blot unban igen for at komme ind og spille med nogle kamerater. 
Men igen, jeg kan godt sidde og love dig i gulde og grønne skove om hvad der ikke kommer til at sket, men det vil jeg ikke. Lad mig sige så meget at det kommer ikke til at ske igen punktum 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.