Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] UNBAN REQUEST


K1an

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:231169099

Hvorfor skal du unbannes:

 

Jeg raidede nogen med et bygger skilt sammen med nogen gutter jeg kender, men jeg har virkelig fortrudt det ekstremt meget og vil bare gerne tilbage tilbage til jeres servere.

 

Det sker aldrig igen og syntes det SLET ikke var det vær. 2 uger er langt tid og jeg syntes det var idiotisk gjort af mig, det sker aldrig igen.

 

Jeg valgte så at lyve, men fik det til at lyde for sjovt og vil have sagt sandheden afligevel

 

Det er helt seriøst det dummeste jeg længe har gjort og jeg savner stavox sindsygt meget.

 

Jeg vil blive vandvittig glad hvis i vil unbanne mig, det er jo min fritid at spille stavox

 

RDM x2 Gik ind for det med byggerskilt.

 

Der sker aldrig noget lignende igen

 

Der er intet der er Unfair her, men det er bare ærgerligt at jeg blev bannet

 

Alt ban igennem tiden har lært mig at passe mere og mere på hvilken ting der er troll eller som er over grænsen. 

 

Savner allerede de søde folk inde på serven og ikke mindst mit elskede gang, de savner mig og jeg savner dem..

 

Tak for din opmærksomhed.

_____________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa @K1an

 

Jeg kommer i en case med Nogen gut som i havde forsøgt at raide men i ingen lykke havde at raide.

 

Jeg havde som første tanke at i blot skulle havde et lille jail for at raid under bygger skilt, da det kan ske for alle at man ikke lige opdager skiltet eller ikke spotter det med samme sekund, I derimod havde valgt at blokere hele skiltet af med props for at man ikke skulle kunne se det.

 

Jeg valgte at tage fat i dig omkring dette da i jo tydeligt havde vist at det var der og valgte at gøre det alligevel.

 

Ikke nok med det lyver du også omkring at i ikke havde set bygger skiltet.

 

Jeg tænker din Straff er passende for at Lyve for staff samt din Attitude ingame

 

Men jeg vender den lige med mikk og vender tilbage efter Vh Hondo

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Hondo skrev:

Hejsa @K1an

 

Jeg kommer i en case med Nogen gut som i havde forsøgt at raide men i ingen lykke havde at raide.

 

Jeg havde som første tanke at i blot skulle havde et lille jail for at raid under bygger skilt, da det kan ske for alle at man ikke lige opdager skiltet eller ikke spotter det med samme sekund, I derimod havde valgt at blokere hele skiltet af med props for at man ikke skulle kunne se det.

 

Jeg valgte at tage fat i dig omkring dette da i jo tydeligt havde vist at det var der og valgte at gøre det alligevel.

 

Ikke nok med det lyver du også omkring at i ikke havde set bygger skiltet.

 

Jeg tænker din Straff er passende for at Lyve for staff samt din Attitude ingame

 

Men jeg vender den lige med mikk og vender tilbage efter Vh Hondo

Jeg ved det godt og jeg prøvede at få det til at lyde for sjovt med at lyve og ville 100 procent have sagt det alligevel.

 

Men kan det passe jeg er den eneste der skal have noget somhelst?

 

Jeg forstår også godt at ban er helt iorden, men der var bare lidt for god stemning til det var seriøs rp og vi hyggede os bare lidt. Så det var lidt træls og det sker ikke igen.

 

Men hvis jeg bare kunne få prøveunban så ville det også være helt perfekt

 

Vh Kian

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.